Kalite Ödülleri’nde Türkiye’ye İki Ödül

2006 yılında başlatılan « Renault Global Kalite Ödülü » yarışması sonunda dağıtılan ödüller satışta ve satış sonrası hizmetlerde en yüksek hizmet kalitesi sunan Renault yetkili satıcı ve yetkili servislerini ödüllendiriyor. Yarışmada, en çok ilerleme gösterenlere de ayrıca ödül veriliyor.

2010’da 36 ülkenin yetkili satıcılarının katıldığı « Renault Global Kalite Ödülü » yarışması ticari şebekenin tamamının markanın hizmet kalitesini sürekli geliştirme stratejisini benimsemiş olduklarını simgeliyor. 2010 yılı için satış ve satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyeti konusunda, bu ülkelerde telefonla 300 bini satış / 900 bin satış sonrası olmak üzere yaklaşık 1,2 milyon müşteri ile anket yapıldı. Ödüllendirilen yetkili satıcılar satışta ortalama %94, satış sonrasında %87 tavsiye edilirlik oranı aldılar. Bu yarışma bir yıl sonunda ortaya konulan performanslar üzerinden değerlendirildi. Sonuç olarak kazananların yükselme oranı ortalama %16 ile 2009’dan bu yana servis kalitesinde en iyi artış sağlanmış oldu.

2 yıldır arka arkaya KPI kategorisinde en yüksek puanı alan Mardin Yetkili Satıcısı Tuğmaner Otomotiv adına Mahmut Rasim Tuğmaner, KPI Puanı Gelişim Kategorisi’nde ise en iyi performansı gösteren Denizli Yetkili Satıcısı Sadıkoğulları Otomotiv adına Oktay Mersin, Paris’te M. Jérome Stoll ve M. François Ruppli imzalı Ödül Sertifikaları’nı kendilerinden aldılar.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.