Mercedes-Benz alldesign 2013’te

Mercedes-Benz Türk 2 adet yeni A-Serisi aracını 30 m2 büyüklüğündeki standında ve
ayrıca sahnenin yanında sergiliyor. Bunun yanı sıra iki gün boyunca dünyaca ünlü
tasarımcıların katılımlarıyla gerçekleşecek olan panellere, Daimler AG’den yeni
Mercedes-Benz A-Serisi’nin tasarım sürecinde yer almış tasarımcı Jan Kaul de
katıldı.

Mercedes-Benz markasının yeni dinamizminin açık bir ifadesi olan yeni A-Serisi, tasarımı
ve dinamik ruhu ile Mercedes-Benz’in yeni tasarım stratejisini yansıtıyor. Yeni A-Serisi,
çok sayıda farklı seçenekle kişiselleştirilebilen temel teknik özelliklerin yanı sıra, müşterinin
kişisel zevklerine hitap edecek 3 farklı tasarım konsepti ile sunuluyor; “Urban”, “Style”
ve “AMG Sport”.

Bu yıl ikincisi düzenlenen “alldesign” fuarı, yerli ve yabancı tasarımcıları ve tasarımla
ilgili sektörleri İstanbul’da bir araya getirerek yeni trendleri tanıtıp yaratmayı amaçlıyor.
İstanbul’u bölgenin tasarım merkezi olarak konumlandırmak için, Avrasya, Ortadoğu ve

Doğu Avrupa’nın yeni tasarım üssünün temellerini atmaya çalışan “alldesign” bu sayede
tasarımın da, üreticilerin de, ekonominin de kazanmasını hedefliyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Mercedes-Benz alldesign 2013’te

Mercedes-Benz Türk 2 adet yeni A-Serisi aracını 30 m2 büyüklüğündeki standında ve ayrıca sahnenin yanında sergiliyor. Bunun yanı sıra iki gün boyunca dünyaca ünlü tasarımcıların katılımlarıyla gerçekleşecek olan panellere, Daimler AG’den yeni Mercedes-Benz A-Serisi’nin tasarım sürecinde yer almış tasarımcı Jan Kaul de katıldı.

Mercedes-Benz markasının yeni dinamizminin açık bir ifadesi olan yeni A-Serisi, tasarımı ve dinamik ruhu ile Mercedes-Benz’in yeni tasarım stratejisini yansıtıyor. Yeni A-Serisi, çok sayıda farklı seçenekle kişiselleştirilebilen temel teknik özelliklerin yanı sıra, müşterinin kişisel zevklerine hitap edecek 3 farklı tasarım konsepti ile sunuluyor; “Urban”, “Style” ve “AMG Sport”.

Bu yıl ikincisi düzenlenen “alldesign” fuarı, yerli ve yabancı tasarımcıları ve tasarımla ilgili sektörleri İstanbul’da bir araya getirerek yeni trendleri tanıtıp yaratmayı amaçlıyor. İstanbul’u bölgenin tasarım merkezi olarak konumlandırmak için, Avrasya, Ortadoğu ve Doğu Avrupa’nın yeni tasarım üssünün temellerini atmaya çalışan “alldesign” bu sayede tasarımın da, üreticilerin de, ekonominin de kazanmasını hedefliyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.