Opel’in Moda İkonu Şehirli Otomobili ADAM

Gözüpek ve güçlü tasarım, neredeyse sınırsız kişiselleştirme potansiyeli ile biraraya getiriliyor ve ADAM, tamamen eşsiz bir otomobil olarak sunuluyor. Ayrıca, üst sınıf modellerde görülen premium teknolojiyi, yeni bilgi-eğlence sistemlerini ve internet tabanlı uygulamaları beraberinde getiriyor. 2013 ilk çeyrekte Türkiye pazarına girmesi beklenen ADAM, 1.2 lt 70 hp ve 1.4 lt 100 hp’lik iki motor seçeneği ve manuel şanzımanla gelecek.

3.70 metrelik uzunluğu (aynalar hariç genişliği 1.72 metre) ve 3 kapısı ile şehir koşullarına tam uyum gösteriyor. İçeride ise, 4 yetişkin için, alışılmış bir küçük otomobilden beklenmeyecek cömertlikte yaşam alanı sunuyor. Yeni 4 kişilik ADAM’ın hedef kitlesinde, kişisel tarzlarını yansıtacak bir otomobil arayan trendy ve şehirli tüketiciler var. Zaten uzmanlar, yaşam tarzlarının yönlendirdiği alt segmentlerin önümüzdeki yıllarda büyük bir gelişim göstereceğini söylüyorlar.

Opel CEO’su Karl-Friedrich Strake, “Yeni ADAM’ımız markamız adına büyük bir potansiyeli ortaya koyuyor ve biz, bu moda ikonu küçük otomobilimiz Alman mühendisliğini bu segmente taşıdığı için çok gururluyuz” diyor ve devam ediyor; “aslında ADAM, özel olarak Almanya’da üretilen ilk A segmenti otomobil. Eylül’de, Paris Motorshow’da fantastik bir beğeni kazanacağına inanıyoruz.”

ADAM, ilk aşamada 2 benzinli motor seçeneği ile pazarda yerini alacak: 1.2 lt 70 hp ve 1.4 lt 100 hp. Tüm motor seçenekleri beş ileri manuel şanzımanla ve ecoFlex teknolojisine uyumlu olarak gelecek. Ayrıca, yakıt tasarrufu sağlayan start & stop özelliğine sahip motorlar da opsiyonel olacak. Ardından, turbo beslemeli direk enjeksiyonlu start&stoplu yeni nesil küçük bir benzinli motor, ADAM’da prömiyerini yapacak. Bu yeni motor tamamen yeni nesil 6 ileri manuel şanzımanla gelecek.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.