Türkiye’de Renault Grubu 2011 sonuçları

Renault Grubu (Renault ve Dacia), 2011 yılında tarihi bir rekora imza attı. 140 bin 827 adet binek + hafif ticari satış rakamı ile, 2010 yılına göre %22 fazla araç satışı gerçekleştirdi. Pazar payını ise, 2010 yılına göre 1,3 puan arttırarak toplamda %16,3* pazar payına ulaştı. 2005 yılına kadar toplam pazarda liderliği elinde tutan Renault Grubu ( Renault + Dacia ), bu sonuçlarla binek + hafif ticari pazarda 2011 yılında, yeniden birinciliği elde etti. .

13. kez binek otomobil pazar lideri

Türkiye’nin her kesiminden binlerce ailenin ortak tutkusu olan Renault markası, 13. kez binek otomobil pazarı liderliğini elde ediyor. 2011 yılında Renault, gerçekleştirdiği 94 bin 360 adedi binek, 25 bin 128 adedi hafif ticari olmak üzere toplam 119 bin 488 adet satış kaydetti ve toplam pazardan %13,8, binek pazardan %15,7 pay aldı. Binek otomobil pazarında en çok satılan model ünvanını Symbol 37 bin 478 adetle elde ederken Fluence, 30 bin 287 adet ile Türkiye’nin en çok satılan otomobilleri arasında 4. sırada yer aldı.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.