“3 Boyutlu Deneyim”

3D tasarım yazılımı, 3 Boyutlu (3D) modelleme ve Ürün Yaşamdöngüsü Yönetimi (PLM) çözümlerinde lider Dassault Systèmes, 3 Boyutlu Deneyim platformuna odaklanan yeni bir stratejiyi hayata geçirmeye hazırlanıyor. Sektör liderleri ve pazarlama uzmanlarının iş yapış modellerini yeniden şekillendiren bu 3D Deneyim platformu, tüketici deneyimlerini artırmada ve markaların kullanıcıları için daha fazla değer yaratmalarına katkıda bulunuyor.

Endüstrinin önde gelen markalarının yanı sıra pazarlama uzmanlarının da çalışma süreçlerinde etkili olacak bu yeni 3D Deneyim platformu, tasarımcıları, mühendisleri, pazarlama müdürlerini ve hatta tüketicileri yeni “sosyal bir çevreye” bağlayarak, markaların “müşterileriyle birlikte yenilik yapabilme” kavramına yenilik getiriyor. Firma paydaşlarını inovasyon sürecine katmayı başaran 3D Deneyimler, son kullanıcılar için değer yaratmalarını da kolaylaştırmayı sürdürüyor.

“BULUŞLARI DESTEKLİYORUZ”

Dassault Systèmes CEO’su ve Başkanı Bernard Charlès, “V6 platformunu müşterilerimiz ile birlikte birkaç yıl içerisinde daha ileri bir noktaya taşıdık. Arama bazlı teknolojiler, sosyal inovasyon kabiliyetleri ve gerçekçi 3D deneyimler bizleri yeni bir teknolojik oluşuma hazır hale getirdi. Bu yeni oluşum, 21’inci yüzyılın ‘sosyal firmalarına’ hizmet edecek bir 3D Deneyim platformu” diye konuşuyor. “Bu yüzyılda insanların hiç olmadığı kadar çok ve değerli buluşlar yapacaklarına inanıyorum” diyen Charlès, “Şirketlere ve bireylere, ürün, doğa ve hayat gibi kavramları harmanlayarak sürdürülebilir inovasyonlar hayal edebilmelerini sağlayacak bütünsel 3D deneyimler sunmamız gerekiyor” diye ekliyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.