Cargo küresel büyüme stratejisinin ilk ürününü

One Ford stratejisi çerçevesinde Ford Cargo üretiminin küreselleştirilmesinin ardından markanın ilk modeli olacak olan yeni ağır ticari araç 1846T Çekici’nin lansmanı için sayılı günler kaldı. Ford, bu yepyeni modeliyle ihracat pazarlarındaki gücünü ve pazar payını artırmayı hedefliyor. Ford Otosan mühendislerinin Ford’un yeni ürün geliştirme felsefesini yansıttığı Yeni Ford Cargo Çekici; performans, dayanıklılık ve düşük işletme maliyetini mükemmel düzeyde sunarak verimliliği artıracak. Ford Cargo 1846T daha estetik görünümü, konforlu çalışma ve yaşam ortamı sağlayan özellikleriyle dikkat çekecek.

Ford Cargo’nun küresel büyüme stratejisinin ikinci aşaması da hayata geçirildi

Ford’un “One Ford” stratejisinin ağır ticari araç sınıfındaki uygulaması olan Yeni Ford Cargo Çekici’de, farklı pazarlardaki müşteri beklentilerini karşılamak üzere dayanıklılık, verimlilik ve konforu ön plana çıkacak. Küresel kamyon stratejisini üç aşamada hayata geçirecek olan Ford Otosan, bu doğrultuda geçtiğimiz yıl Ford Güney Amerika ile güç birliği yaptı. Birinci aşamada Güney Amerika’da üretilen Cargo’larda ortak kabin kullanımına başlandı. İkinci aşamada ise ortak ürün çıkarma planı hayata geçirilerek yeni çekici geliştirildi ve ön üretimine başlandı. Büyümenin üçüncü aşamasında ise ortak ürün gamı stratejisi üzerinde çalışılacak.

Yeni Ford Cargo 1846T Çekici ile yüksek güvenlik, konfor ve düşük işletme maliyeti biraraya getiriliyor

Müşteri beklentileri doğrultusunda Ford Otosan’ın ürün geliştirme ekibi tarafından tasarlanan Yeni Ford Cargo 1846T Çekici, çarpıcı tasarımı ve keskin hatlarıyla etkileyici ve güçlü bir görünüme sahip. Yeni 10.3 litrelik 460 beygir güce ve 2100 Nm’lik torka sahip motoru, en zorlu yüklerle bile görevini zorlanmadan yerine getirebilecek. 500 kW intarder ile desteklenen 240 kW’lik motor freni sistemi, yeni Ford Cargo’nun fren güvenliğini sağlayacakken Elektronik Fren Sistemi (EBS) ise sürücüye mümkün olan en iyi kontrol olanağını sunacak. Bütün bunların yanı sıra Elektronik Denge Programı (ESP) çekici ve treylerin olağanüstü durumlarda veya aşırı hızda kayma veya devrilme riskini önleyecek.

Ford Cargo 1846T Çekici’nin yükseltilmiş tavanlı kabini 1945 mm iç yüksekliğiyle sürücüye ferah bir alan sunacak. Kabinin hava süspansiyonu konforu artırırken geniş basamaklar araca binişi kolaylaştıracak. Ayrıca katlanabilir yan deflektör ve yan etekler, kabinin içinde ve dışındaki yeni saklama alanları, camlı elektrikli açılır tavan, kolay temizlenen paspaslar yeni kullanışlı gösterge paneli ve kumandalar, aracın ergonomik özelliklerinde yapılacak iyileştirmeler arasında bulunuyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.