‘En Saygın Otomotiv Şirketi’ Seçildi.

Goodyear, Forbes Dergisi ve Reputation Institue (RI) tarafından yapılan değerlendirmede beş yıl üst üste ABD’nin “En Saygın Otomotiv Endüstrisi Şirketi” seçildi. Goodyear; Forbes Dergisi’nin dünyanın en büyük saygınlık araştırma şirketlerinden biri olan Reputation Institute(RI) ile 7 yıldır tekrarladığı kurumsal itibar anketinde, listede yer alan tek lastik üreticisi oldu.

Şirketin elde ettiği başarılı sonucu değerlendiren Goodyear Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO Richard J. Kramer, “Bu araştırma, bizlere her gün yol gösteren Goodyear misyonunda dile getirilen hedeflere ve paylaşılan değerlere ilişkin tüketicilerin algısını yansıtmaktadır. Bu takdir ve onayın halka açık bir araştırmanın sonucu olması, bir başka deyişle bizim lastiklerimizi alan ve Goodyear’a güvenen tüketicilerin görüşleri doğrultusunda belirlenmiş olması, Goodyear için son derece anlamlıdır. Bu başarı; tüketicilerimize sunduğumuz üstün ürün ve hizmet kalitemizin yanısıra, tüketiciler nezdinde Goodyear Şirketi’nin sahip olduğu güçlü kurumsal itibarın da somut bir kanıtıdır” dedi.


10.000’den fazla tüketici seçti

Forbes Dergisi ve Reputation Institute(RI) tarafından düzenlenen araştırma, Reputation Institute’ün 2012’nin birinci çeyreğinde gerçekleştirdiği ABD Saygınlık Araştırması Tüketici Anketi’nin sonuçlarına dayalı olarak hazırlandı. Anket, 10.000’den fazla tüketicinin ülkenin en büyük 150 şirketine ilişkin genel güvenini, saygısını ve beğenisini ölçüyor. Sonuçlar; RI’nın 7 saygınlık boyutu olan: ürün / hizmetler, yenilikçilik, iş alanı, vatandaşlık, yönetim, liderlik ve performans ölçümlemelerine göre belirleniyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.