Lancia’nın Yeni Amiral Gemisi!

Chrysler’in 300 modeli temel alınarak geliştirilen arkadan itişli Lancia Thema, boyutlar, konfor ve etkileyici görsellik gibi tipik Amerikan öğelerini, şık İtalyan iç/dış tasarım detayları ve lüks unsurlarla süslenmiş donanım özellikleriyle kombine etmiş olmasıyla ön plana çıkacak. Ekim ayından itibaren Avrupa pazarlarında ilk müşterileriyle buluşacak olan Lancia Thema, 5 ileri vitesli otomatik şanzımanla kombine edilmiş olarak 190 HP ve 224 HP’lik iki ayrı dizel motorun yanı sıra 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla donatılan 292 HP’lik 3.6 litrelik V6 benzinli motor ile satışa sunulacak.

İtalya’nın aristokrat otomobil üreticisi Lancia’nın ilk olarak 1984 yılında yollara çıkan efsanevi amiral gemisi Thema’nın yeni nesli, 81. Cenevre Otomobil Fuarı’nda resmen görücüye çıkmaya hazırlanıyor. Chrysler 300 modeli temel alınarak geliştirilen arkadan itişli yeni Lancia Thema, Ekim ayından itibaren öncelikli olarak Avrupa pazarlarında satışa sunulacak. Yeni Lancia Thema, boyutlar, konfor ve etkileyici görsellik gibi tipik Amerikan öğelerini, şık İtalyan iç/dış tasarım detayları ve lüks unsurlarla süslenmiş donanım özellikleriyle kombine etmesiyle ön plana çıkıyor.

Yeni Lancia Thema, hepsi otomatik şanzımanlı kombine edilmiş 6 silindirli üç farklı motor ünitesiyle Avrupa yollarında yerini alacak. 292 HP güç ve 353 Nm tork V6 benzinli motor, 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla kombine edilmiş olarak Lancia Thema’da görev yapacak. Euro 5 normuna uyumlu Pentastar Serisi benzinli motorlu Lancia Thema, modern otomatik şanzımanın etkisiyle ortalama 8.3 litrelik yakıt tüketim değeri sunuyor.
~
Lancia Thema 3.6 V6, 230 km/s’lik maksimum hıza erişirken, 0-100 km/s’lik hızlanmasını 7.2 saniyede tamamlıyor. İtalyan VM tarafından üretilen 190 HP ile 224 HP’lik iki ayrı turbo dizel güç ünitesi ise 5 ileri otomatik şanzımanla kombine edilerek Lancia Thema’nın kaputu altında görev yapacak diğer motor seçeneklerini oluşturuyor.

Lancia Thema: Lüks Güvenlik Teknoloji Üssü!

Yeni Lancia Thema, Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma (Keyless Enter-N-Go) ve otomobilin yol tutuşunu ve yol performansını daha da artırmak amacıyla tasarlanan, Ready Alert Braking (Hazır Acil Durum Frenleme) ve Rain Brake Support (Yağmur hâlinde Fren Desteği) sistemleriyle birlikte standart olarak yer alan elektronik denge sistemi (ESC) ve bunlara ek olarak kazadan kaynaklı bir darbe hâlinde yayaları koruyan Aktif Yaya Koruma sistemi gibi 70’in üzerinde gelişmiş aktif ve pasif güvenlik donanımı sunmaktadır. Geceleri ve her türlü zayıf ışıklı durumda azami görüşü garanti etmek amacıyla Lancia Thema, Xenon Smartbeam™ isimli kendinden uyarlanabilen aydınlatma sistemiyle standart olarak donatılacak. Parkview™ yani Park Görüntüsü Arka Destek Kamerası’yla da donatılan Lancia Thema’da geri vites kullanıldığı anda bir kamera otomatik olarak etkinleşirken, kokpit panosunun içine entegre edilen 8,4 inç ebadındaki ekrana yolun görüntüsü yansıtılıyor. Bu işlev, sürücü, diğer araçlar ve her şeyin ötesinde yayalar için azami güvenliği garanti etmektedir.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.