Müşteri memnuniyetinde Birmot servisleri zirvede

Bağımsız bir kuruluş tarafından, ülke genelindeki tüm Fiat servisleri arasında yapılan ankette, Birmot şubeleri Türkiye’deki ilk 10 bayi sıralamasında 4 hizmet noktasıyla yer almayı başardı. Birmot Adana Türkiye birincisi, Birmot Samsun Türkiye dördüncüsü, Birmot İstinye Türkiye beşincisi, Birmot Ankara ise Türkiye yedincisi oldu.

Birmot Genel Müdür Yardımcısı Uğur Sakarya, müşteri odaklı hizmet anlayışını daima ön planda tuttuklarını, anket sonuçlarının Birmot’un bu alandaki başarısının kanıtı olduğunu söyledi. Sakarya, “Türkiye geneline yayılmış 11 servis noktamızın tamamının müşteri memnuniyet araştırmalarında Türkiye ortalamasının çok üzerinde skorlar alması ve Türkiye’deki 73 Fiat bayisi içerisinde en yüksek müşteri memnuniyeti skoru alan ilk 10 servisten 4’ünün Birmot servisi olması bizim için gurur kaynağı.” şeklinde konuştu.

Birmot olarak müşteri memnuniyeti adına önemli çalışmalara imza attıklarını belirten Sakarya, genişleyen araç kabul kadroları ile aynı anda daha çok araca hizmet verebildiklerini, müşteri ile temas eden tüm personele müşteri ilişkileri eğitimleri verildiğini ve servislerde çalışan tüm teknisyenlerin konularında uzman, tecrübeli ve teknik eğitimli çalışanlar olduklarını söyledi.

Servis yatırımlarının da bu başarıdaki önemini vurgulayan Sakarya, “Geçtiğimiz yıl İstanbul Zincirlikuyu ve İzmir Fiat Servislerimizi baştan aşağıya yeniledik. İstanbul Zincirlikuyu’da sadece Alfa Romeo ve Lancia markalarına hizmet vermek üzere özel bir servis açtık. Halihazırda devam eden Antalya tesis yenilememiz ve planlanan birçok yeni tesis ve yenileme projemiz var. Amacımız konforlu tesislerimizde, deneyimli ve uzman kadromuz ile müşterilerimize en kaliteli hizmet sunabilmek.” dedi.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.