“Önce Müşteri” prensibiyle hizmet veren

2013 yılı Toyota “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’ni kazananlar Atina’da düzenlenen bir törenle açıklandı. Atina’nın tarihi binalarından Zappeion Megaron’da düzenlenen törende, satış ve satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetinde gösterdiği performans ile Türkiye’den Çanakkale Toyota Plaza Aydoğan büyük ödüle layık görüldü. Çanakkale Toyota Plaza Aydoğan’ın ödülü, Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy tarafından Sadık Aydoğan’a takdim edildi. Toyota’nın Avrupa bölgesindeki yaklaşık 2 bin 300 bayisinin, marka standartlarına göre sürekli takip edilen performans sonuçlarının değerlendirildiği ödül sürecinde Toyota Plaza Aydoğan, zorlu kriterleri aşmayı başaran 42 bayi arasındaki yerini aldı.

Ödül töreninde konuşan Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy, müşterilerini nasıl memnun edecekleri konusunda iyi bir örnek olan ve liderlik eden ödül sahibi bayilere teşekkür ederek “En üst seviyede ürün ve hizmet kalitesiyle müşteri memnuniyeti sağlayan ve bunun sonucunda Ichiban ödülü kazanan bayilerimizi kutluyorum.” dedi. 2007 yılından bu yana düzenlenen geleneksel “Ichiban Ödülleri” ile Toyota bayilerinin müşteri memnuniyeti performasında somut gelişimler görüldü. Geçen süre içinde satışta yüzde 43 ve satış sonrası hizmetlerde de yüzde 34 oranında müşteri memnuniyeti artışı sağlandığı istatistiklere yansıdı.

Toyota ‘Ichiban’ Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin Toyota Ailesi’nin tüm çalışanlarını motive ettiğini belirten Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. Operasyonlar Direktörü İsmail Ergun ise, “Toyota olarak, Türkiye’de gerçekleşen bağımsız Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasında bu yıl da zirvede yer alarak 5 yıldır üst üste birinciliğe ulaştık. Çanakkale Toyota Plaza Aydoğan bayimiz de, bu sene Ichiban ödülünü kazanarak örnek performansı ile bizlere ayrı bir gurur yaşatmıştır. Bu tarz ödüller ve başarılar bu konuda öncü olmak ile ilgili bizlere çok daha fazla sorumluluk yüklemektedir” diye konuştu.
*Ödüllere adını veren ve Japonca ‘Birinci’ anlamına gelen “Ichiban”, Toyota’nın müşteri memnuniyeti sloganı olan ve “Önce Müşteri” anlamına gelen Japonca “Okyakusama Ichiban” sözcüklerinden alınmıştır.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.