Opel’in Test Pistleri ve Testleri Daha Mükemmel

1500 metrelik hız pistine ilaveten parke taşlı alan, tekerlek süspansiyonları, amortisörleri ve direksiyonu denemek üzere kambur profilli pist, %30 eğimli bölümler, derin çamurlu yollar ve dalgalı asfalt yolu da içeren çok amaçlı test pisti Opel’in yüksek konfor ve güvenlikli otomobiller üretmesinde önemli bir rol oynuyor.

Opel, ilk kez 1903 yılında tam donanımlı test merkezi olan Rüsselsheim pistinde otomobillerini test etmeye başlamış ve 1920’de bu pist Almanya’nın ilk daimi otomobil ve motorsiklet yarış pisti (Motordrom) haline gelmiştir.

1952’de Opel test pistini değiştirdi ve gelişen teknolojiye paralel olarak, elektromanyetik uygunluk laboratuvarı gibi yeni özelliklere sahip Dudenhofen pistini hizmete soktu. Test alanındaki dolum istasyonunda bulunan 18 farklı yakıt türüne Opel Ampera’nın yollara çıkmasıyla son yıllarda elektrik de eklendi.

Sadece güvenlik ve konfor değil çevre duyarlılığına da önem veren Opel’in test pistlerinde otomobillerin yıkanmasında kullanılan suyun %90’ı geri dönüştürülmektedir. Dudenhofen test merkezi her yıl etkinlikler ve sürücü eğitimleri için 10.000 ziyaretçiyi ağırlıyor. Dayanıklılık testleri Dudenhofen’da gerçekleştirilirken şasi geliştirme çalışmaları Pferdsfeld’deki pistte hayat buluyor. 1903’ten 2011’e gelirken Opel test pistlerini değiştirmiş ve geliştirmiş; dayanıklılık ve konfor konularında Avrupa’nın lider otomobillerini üretmiştir.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.