Fiat
Fiat’tan Çifte Atak!

2012 yılının ilk 9 ayında 70 bin 792 adetlik satış performansına ulaşan Fiat, 2012 İstanbul Autoshow Fuarı öncesinde 2 farklı sınıfta yer alan yeni modelini Türkiye pazarında satışa sunarak dikkatleri üzerine çekiyor. Küçük sınıfta Fiat markasının dünya çapında efsane bir modeli haline gelen ve günümüze kadar olan süreçte 6.5 milyon adete yakın satılan Fiat Panda’nın yeni nesli ve İtalyan otomobil üreticisi Fiat Grubu’nun ABD’li Chrysler Grubu ile yaptığı işbirliğinin önemli simgelerinden birini temsil eden Fiat Freemont, Türk müşterilerin beğenisine sunuldu. Fiat Panda’nın yeni nesli, 26 bin 750 TL’den başlayan lansmana özel anahtar teslim fiyatıyla Fiat showroomlarında yerini alırken, SUV tasarım ve kullanım özellikleriyle öne çıkan Fiat Freemont ise lansmana özel 5 bin TL indirimle 93 bin TL’den başlayan anahtar teslim satış fiyatıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.

Fiat Marka Direktörü Okan Baş, “Farklı sınıflarda yer alan 2 model yeniliğiyle hem mevcut hem de yeni müşteri gruplarına ulaşmayı hedefliyoruz. Ekonomik ve aynı zamanda kompakt boyutlarına rağmen iç mekân konusunda ferah bir yapı sunan şehir otomobili arayışı içinde olanlara yönelik olarak yeni Fiat Panda ile modern ve stil sahibi bir seçenek sunuyoruz. Sınıfının hem en büyük hem en ekonomik olabilme iddiasıyla yollara çıkan Fiat Freemont modelimizle ise yeni bir müşteri kitlesine hitap edecek olmanın da heyecanını taşıyoruz” açıklamasını yaptı. Her iki modelden yılsonuna kadar toplamda 800 adedi aşkın satış yapmayı hedeflediklerini dile getiren Fiat Marka Direktörü Okan Baş, 2013 yılında ise her iki modelinde daha yüksek ve sürpriz yapacak satış adetlerine imza atmasını hedeflediklerinin altını çizdi.

Türkiye SUV pazarının son yıllarda hızlı bir gelişim gösterdiğine dikkat çeken Fiat Marka Direktörü Okan Baş, SUV satışlarının 2002 yılında 2000’den az iken 2012’de 60 bin adedi geçmesini beklediklerini ifade etti. Bu 60 bin adetlik satışın yaklaşık % 75’nin 1.6 litreden küçük motorlu modelleri kapsadığını açıklayan Okan Baş, Fiat Freemont’un dâhil olduğu 1.6 litre-2.0 litre arası silindir hacimli modellerin pazar payının ise 12 bin adetlik bir büyüklüğe denk geldiğini özellikle vurguladı.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.