Toyota, dünyanın en çevreci markası seçildi!..

Çevreci teknolojiler geliştirmenin yanısıra operasyonlarını da doğa ile uyumlu bir şekilde yürütme çabasını 40 yıldır sürdüren Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından dünyanın en çevreci markası şeçildi. Toyota’nın dünyanın en çevreci markası olarak seçildiği rapor kapsamında, dünyanın en büyük pazarları olarak kabul edilen A.B.D, Japonya, Çin, Almanya, Fransa, İngiltere, İtalya, Brezilya, İspanya ve Hindistan’dan 10 bin tüketici ile görüşüldü.

Rapor, Toyota’nın çevreyi öncelikli yönetim modeli olarak alma konusunda örnek ve öncü olduğunu, bununla birlikte çevreci yaklaşımlarını toplumla anlamlı bir şekilde paylaşabildiğini ortaya koydu. Toyota’nın 2020 Vizyonu’nda da yer alan sürdürülebilir topluma katkıda bulunma mottosu da bu sonuçlar ile güç kazandı.

Çevreci hibrid teknolojisi Toyota’nın yıldızını parlatıyor

Markaların tüketicilerde oluşturduğu sürdürülebilirlik algısının çevresel performans bilgileri ile birleştiren Best Global Green Brands (En iyi global yeşil markalar) raporu, tam hibrid teknolojisinin Toyota’nın güçlü çevreci performansına önemli katkıda bulunduğunu da gösterdi. Dünyanın ilk seri üretim hibrid otomobili Prius’un yaratıcısı Toyota, dünya çapında 3,2 milyon adedi aşan hibrid araç satışı gerçekleştirdi. Tüm modellerinin hibrid versiyonunu üretmeyi hedefleyen Toyota, tam hibrid teknolojisine sahip Auris ile önemli bir adım atarken, Prius ailesini de yakında pazara sunulacak 7 kişilik Prius+ ile genişletmeye hazırlanıyor. Toyota’nın üstün eko-araç arayışındaki bir sonraki büyük dönüm noktası olan Prius Plug-in Hibrid ise 2012 yılında pazara sunulacak.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.