Toyota’nın müşteri memnuniyeti

Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 10 bin 812 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe ilk sırada yer aldı. Toyota bu birinciliğini son 3 yıldır sürdürürken, mutlak müşteri memnuniyetine verdiği önemi bir kez daha gözler önüne serdi. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2010 yılı araştırmasının 4’ncü çeyreğindeki ölçümlenmesi sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinin aldığı 82 puanla birinci sırada yer aldı ve her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.

Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, araştırma sonuçlarına göre 3 yıldır birinci olmalarının bir tesadüf olmadığının altını çizerek “Bu sonuç müşteri memnuniyetinde sürdürülebilirliğe güzel bir örnektir ve temelinde güven unsuru yatmaktadır. Bu durumu iki adımda özetlersek birinci adım doğru ürün, servis ve hizmeti üretmeniz, ikincisi de dürüst ve şeffaf bir politikayla ve her zaman doğru iletişim kurarak müşterilerinizle daimi bir irtibat halinde olmanızdır. Bu iki adım Toyota’nın temel müşteri memnuniyeti felsefesidir” dedi.

Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, araştırma sonuçlarına göre 3 yıldır birinci olmalarının bir tesadüf olmadığının altını çizerek “Bu sonuç müşteri memnuniyetinde sürdürülebilirliğe güzel bir örnektir ve temelinde güven unsuru yatmaktadır. Bu durumu iki adımda özetlersek birinci adım doğru ürün, servis ve hizmeti üretmeniz, ikincisi de dürüst ve şeffaf bir politikayla ve her zaman doğru iletişim kurarak müşterilerinizle daimi bir irtibat halinde olmanızdır. Bu iki adım Toyota’nın temel müşteri memnuniyeti felsefesidir” dedi.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.