Yepyeni Mazda CX-5

• Tüm yeni nesil modellerin en az 100kg daha hafif olmasını amaçlayan Mazda’nın hafiflik tasarım stratejisi benimsenerek geliştirilmiştir.
• Tamamıyla yeni olan “KODO – Canlı Hareket” tasarım temasını somut bir biçimde yansıtan ilk Mazda.
• Avrupa’da 2011 yılında bir önceki yıla göre %25’lik bir artışla 1.3 milyona ulaşan, rekabetin yoğun olarak yaşandığı fakat aynı zamanda da hızlı büyüyen kompakt SUV sınıfında Mazda’nın adayı.
• Yıllık 160.000 global satış hedefiyle Mazda2, Mazda3 ve Mazda6’dan sonra Mazda’nın yeni gözdesi.
• 2012’nin Nisan ayında satışa sunulacaktır.

Dış tasarım

• Mazda’nın karakteristik yaşam enerjisi ve çevikliği ile birlikte SUV araçlara özgü dayanıklılık ve işlevselliği yansıtan Mazda’nın yeni “KODO – Canlı Hareket” tasarım temasına dayalı çarpıcı tasarım.
• Yeni “kanat imzasının” ızgara üzerinde yoğunlaştığı yeni nesil Mazda’nın yüzü: bir güç ve derinlik ifadesi.
• Oyuntulu yan gövde ve çarpıcı ön çamurluklar gücü ve CX-5’in kaslı doğasını çağrıştırmaktadır.
• Keskin kenarlı arka tasarımı ve keskin bir yakınlık mesafesine sahip arka camlarla tezat oluşturan arka çamurluklar, atletik yapıyı ön plana çıkarırken dayanıklılık ve zarafeti simgelemektedir.
• Eğimli A-direği alt plakaları sağlam duruşa katkıda bulunurken, aynı zamanda sürücüye olağanüstü bir görüş alanı sağlamaktadır.
• Yedi gövde rengi: Gökyüzü Mavisi (yeni), Tutku Kırmızısı (yeni), Alüminyum Grisi, Kutup Beyazı, Siyah Mika, Kristal Beyazı ve Metropol Grisi.
• 17” ve 19” inç jantlar ile mevcuttur.
• Tamponlar, aynı sağlamlığa sahip olmalarına rağmen konvansiyonel tamponlardan yaklaşık %20 daha hafiftir ve özel olarak geliştirilmiş reçine materyalinden üretilmiştir.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.