Artık daha şık

Transporter T6’yı biraz fazla “ticari araç” olarak görenler, kısa bir süre önce makyajlanarak daha çekici bir görünüme kavuşan Sharan’ı tercih ediyor.

ÖNE ÇIKANLAR
İç mekan geniş, tasarım ve dekorasyonuysa gayet modern. Koltuklar sağlam, bilgi-eğlence sistemi günümüz seviyesinde, bolca asistan sisteme sahip, yani içindekileri rahat ettirmeyi ve eğlendirmeyi biliyor ama bunun bedeli hiç de ucuz değil: USB bağlantı noktasından (73 Euro) ön bölge asistanına (305 Euro) kadar neredeyse her şey opsiyonel. Maksimum bagaj hacmi 2430 lt.

VW_Sharan_WRK07GENEL ÖZELLİKLER
2.0 TDI motor artık 184 HP güç ve 380 Nm tork üretiyor. Bu da 1840 kg’lık yüksek ağırlığı zorlanmadan seri biçimde hareket ettirmek için yeterli. Yumuşak süspansiyon ve 6 ileri oranlı DSG şanzıman ise Sharan’ı konforlu bir uzun yol aracına dönüştürüyor. 6.4 lt/100 km’lik tüketim değeriyse tatil bütçenizi zorlamayacak kadar düşük.

MALİYETLER
Satın alma maliyetleri ise bütçenizi zorlayacaktır. DSG şanzımana sahip 2.0 TDI motorlu Sharan için VW, Almanya’da 41 bin 475 Euro’luk bir başlangıç fiyatı belirlemiş. Birkaç ekstra ile bu rakam rahatlıkla 50 bin Euro’yu aşıyor. Yüksek fiyata rağmen Sharan sahiplerinin sadece 2 yıllık garanti ile yetinmeleri gerekiyor.

Teknik veriler
VW Sharan 2.0 TDI SCR BlueMotion DSG

Motor: 4 silindir, turbo, önde enlemesine; Motor hacmi: 1968 cc; Maks. güç: 184 HP-3500 d/d;Czajka_03 Maks. tork: 380 Nm-1750 d/d; Maks. hız: 213 km/s; 0-100 km/s: 8.9 sn; Güç aktarımı: önden çekiş, 6 ileri DSG şanzıman, Test tüketimi: 6.4 lt/100 km

SONUÇ
Gerald Czajka

Sharan’ın iç mekanı tabi ki bir T6’dan daha küçük ama hala oldukça fazla. Harika motor ve konforlu süspansiyon da buna eklenince Sharan, tam bir uzun yol aracına dönüşüyor.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.