Dışı Güçlü, İçi Cömert

Markanın tüm dünyada satış hacmi açısından zamanla en önemli modellerinden biri olacak Peugeot 301, sınıfının merkezinde konumlanıyor. Araç, satışa sunulacağı farklı pazarların beklentilerine uyarlanmış olan modern bir tasarım ve standartlar sunuyor.

Böylece, 301 hem duygulara hitap eden ve hem de dayanıklılık sergileyen güçlü karakterli tasarımı ve modern görünüşü ile, Peugeot’nun en yeni tasarım kodlarını üzerinde barındırıyor. Otomobilin tasarımı Peugeot’nun en üst kalite kriterlerinin bir araya getirilmesiyle yönlendirildi.
301, sıcak ülkeler, soğuk ülkeler, bozuk yollar gibi farklı kullanım ve yol koşullarına uyum gösterecek şekilde geliştirildi.

4,44 m uzunluğundaki araç rakiplerinin bir adım önüne geçmesini sağlayan cömert mimarisi ile ayırt ediliyor. Böylelikle sınıfında referans özellikler sunuyor :

Modernliğin sembolü 301 böylece, sürüş keyfi ve düşük yakıt tüketimini birleştiren teknolojisi sayesinde, 208’den sonra, Peugeot ürün gamının yeni benzinli 3 silindirli (1.2 l VTi) motor gamından yararlanacak ikinci modeli olacak.

301, iç mekanda elektronik klima, cruise control, Bluetooth eller serbest kit ve USB bağlantılı radyo / CD / MP3 çalar, uzaktan kumandalı bagaj kapağı, araç içinden bagaj açma ve arka park yardımı gibi mükemmel bir konfor düzeyi sağlayan modern donanımları bir araya getiriyor.

Yüksek sürüş keyfi sunan emniyetli ve güvenilir bir aile otomobili olmak 301’in hedeflediği çok sayıda ülkede Peugeot’yu başarılı kılan özellikler. Gerçekten de Peugeot 100 yıldan daha uzun geçmişi olan (1889) köklü bir otomobil üreticisi ve otomobil dünyasına damgasını vurmuş ve halen dikkat çeken çok sayıda sedan modelin tasarımcısı (404, 504, 305, 505, 405, 406, 407, 408, 508) konumunda bulunuyor.
Avrupa’da Vigo (İspanya) Fabrikası’nda üretilen yeni Peugeot 301’in uluslararası basın için ilk gösterimi ve tanıtımı dünya prömiyerinde Paris Otomobil Fuarı’nın Basın Günleri’nde yapıldı. Halka yönelik dünya prömiyeri, 1 Kasım 2012 tarihinde Türkiye’de düzenlenecek İstanbul Auto Show Fuarı’nda gerçekleştirilecek. Aynı anda Türkiye’de ve ardından Orta ve Doğu Avrupa, Rusya, Ukrayna, Yunanistan, Mağrip, Orta Doğu, Körfez ve Afrika ülkeleri ile bazı Güney Amerika pazarları gibi çok sayıda başka ülkede satışa sunulacak. İkinci bir aşamada Çin planlanıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.