Hyundai yeni globalsloganıyla imaj artıracak

Hyundai Motor Company Başkan Yardımcısı Euisun Chung, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Bugün tüketiciler, gereksiz birçok teknolojiye sahip olan pahalı araçların artık premium olduğuna inanmıyor. Aslında, temel ihtiyaçlarını karşılayan, fiyat açısından rahat ulaşılabilen ve beklentilerini aşan bir araç istiyorlar. Kısacası kendi değerlerini ve yaşadıkları zamanı yansıtan bir araca ihtiyaç duyuyorlar. Hyundai sadece otomobil üreten bir marka değil. Hyundai yeni imkanları yaratan bir marka. Bizim amacımız dünyadaki en büyük otomobil şirketi olmak değil. Bizim hedefimiz, en çok sevilen otomobil şirketi olmak ve ürünlerimize sahip olan müşterilerimiz tarafından hayatları boyunca en güvenilen arkadaşları olarak görülmek”.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.