Peugeot modellerinin dört tarafı avantajla çevrili

Temmuz ayında benzinli Peugeot modellerinin dört tarafı avantajlarla çevrili. Bunlardan ilki kısa bir süre için geçerli olan 6 bin 600 TL’ye varan Fiyat Avantajı, diğeri 4,6 L/100 km’den başlayan şehirdışı yakıt tüketimi ile Ekonomik Avantaj, üstün performanslı VTi ve THP motor seçenekleri ile Teknolojik Avantaj ve son olarak yüksek donanım seviyeleri ile elde edilen Pratik Avantaj. Kampanya dahilinde Peugeot 207’ler 30 bin TL’den, Peugeot 308’ler 39 bin TL’den, Peugeot 3008’ler 49 bin TL’den, Yeni Peugeot 508 ise 59 bin TL’den başlayan fiyatları ile dikkat çekiyor.

Peugeot’nun en çok tercih edilen benzinli motor seçeneği 1.6 VTi 120 hp

Peugeot, VTi ile benzinli motorlardan asla vazgeçmeyenler için heyecan verici bir teknolojiye imza atıyor. Benzinli Peugeot VTi modelleri, yakıt ekonomisi, üstün performansı, sürüş keyfi ve cazip fiyatlarıyla dikkat çekiyor.
Euro 5 normlarına uyum gösteren 1.6 L hacmindeki VTi motor (sürekli değişken supap zamanlaması) 6000 d/d’da 120 hp azami güç ile 4250 d/d’da 160 Nm azami tork üretiyor. Çok noktalı enjeksiyon sistemine sahip olan 1.598 cc hacmindeki motor üstten çift eksantrikli yapısı, sürekli değişken supap zamanlaması ve supap açıklığını ayarlayan sistemi ile düşük tüketim ve yüksek performans elde ediyor. Bu motor sahip olduğu teknolojiler ile CO2 emisyonlarının önemli şekilde azalmasını sağlıyor.
Bu motor seçeneği Peugeot 207, 308, 3008 ve 508 modellerinde, 5 ileri, otomatik ve Auto6R olmak üzere farklı vites kutusu seçenekleri ile kullanılıyor.

Düşük yakıt tüketimi, yüksek performans sunan THP motor


Yüksek basınçlı turbo Peugeot THP teknolojisi ile düşük devirlerde bile yüksek tork elde ediliyor. Bu motor teknolojisi ile daha az yakıt tüketimi, daha fazla motor gücü, yüksek performans, benzersiz bir turbo deneyimi ve mükemmel sürüş keyfi sunuluyor.
THP (Turbo High Pressure) olarak adlandırılan yüksek basınçlı direkt enjeksiyonlu, 4 silindirli turbo benzinli motor, yakıt tüketimi tasarrufu ve egzoz emisyonlarını azaltmakla kalmıyor, silindir hacmi daha fazla olan motorlara özgü sürüş keyfi sunuyor. Bu motor 2007, 2008, 2009 ve 2010 yıllarında üst üste kendi kategorisinde “Engine of the Year” ünvanını elde etti.
Bu motor 2.0 litre atmosferik basınçla çalışan motorlar ile karşılaştırılabilir güç değerleri elde ediyor, düşük devirlerde yüksek tork elde ederek kullanım esnekliğini artırıyor, düşük yakıt tüketimi ve düşük emisyon değerleri sağlıyor. Kompakt ve hafif tasarımı ile küçük hacimli araçlarda da kullanılabiliyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.