Citroën
Teknolojik ve tasarım yenilikleri

Citroën, en çok satan modellerinden olan C3 ve kompakt MPV segmentinin en önemli oyuncularından olan C4 Picasso olmak üzere, bu iki modelinde gerçekleştirmiş olduğu yenilikler ile ürün atağını bu yıl da sürdürmeyi hedefliyor. Citroën otomotiv sektörünün en önemli etkinliklerinden biri olan 2013 Cenevre Otomobil Fuarı’nda sektörde çıtayı yükselten yaratıcı teknolojilerini de sergilemeye hazırlanıyor.

Citroën, bu yılın başında açıkladığı, markanın geçmişe dayalı deneyimlerine dayanan benzersiz bir sistem olan Hybrid Air teknolojisini sergilerken; her kulvardaki iddiasını ortaya koyarak, DS3 Cabrio ile de cabrio premium pazarını fethetme konusunda iddalı tavrını göz önüne seriyor.

Hybrid Air, çok daha ekonomik bir fiyata ve taşıt içerisindeki alan üzerinde herhangi bir etkiye sahip olmadan çok daha düşük karbon salınımı ile 100 kilometrede 3 litreden az yakıt tüketimi ve akü kullanımı olmadan devrim yaratan bir performans vaad ediyor. Devrim yaratan bu teknoloji, özellikle B ve C segmentlerindeki modellere son derece uygun. Cenevre Otomobil Fuarı ziyaretçileri bu teknolojiyi yeni CITROËN C3’te yakından görebilecekler.

YENİ ÇAĞA İLK ADIM : TECHNOSPACE KONSEPT

Picasso serisinin 14 yıllık serüveninde ulaştığı 3 Milyonluk satış adedi Citroën’in bu segmentteki gücünün en büyük kanıtı. İleri bir teknoloji atağı yaşayan Citroën, 2013’ün ikinci yarısından sonra piyasaya çıkacak olan markanın gelecek kompakt MPV’sini haber veren , TECHNOSPACE konseptini Cenevre Otomobil Fuarı’nda sergileyecek. Citroën’in ”Créative Technologie” imzasının en son dışa vurumunu temsil eden TECHNOSPACE konsepti ile marka yeni çağa adım attığını duyuruyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.