Not: Basın bülteninden derlemedir.

Türkiye genelinde 65 noktada ikinci el otomotiv hizmeti veren DOD, müşterilerine sunduğu kredi kullanabilme oranlarını arttırarak daha düşük peşinat ile araç sahibi olma imkanı sunuyor. DOD’tan ikinci el Volkswagen ve Audi marka araç almak isteyen müşteriler artık araç bedelinin yüzde 90’nına kadar VDF kredisi kullanabilecekler.

DOD müşterileri, kampanya kapsamında 1-3 yaş arası araçlar için yüzde 90, 4-5-6 yaş aralığındaki araçlar için yüzde 85, 7 yaş için yüzde 75, 8 yaş için yüzde 65, 9-10 yaş araçlar içinse araç bedelinin yüzde 55’ine kadar kredi kullanabilecekler.

Volkswagen ve Audi’nin bazı üst segment modelleri dışındaki tüm modeller için geçerli olacak VDF Kredi imkanı tüm DOD bayileri tarafından sağlanacak.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Not: Basın bülteninden derlemedir.

Farklı segmentte çok sayıda aracı ile mükemmel kalite ve konforu buluşturan Avis, şirketlerin filosunu yenilediği, gerek iş gerekse tatil amaçlı seyahatlerin arttığı yaz döneminde iddiasını lüks segmentte de sürdürme kararı aldı. Araç kiralama sektörünün lider şirketi, filosunda yer alan Mercedes C180 modellerin tamamını yenilerken, lüks sınıfa BMW 316i ve Mini Cooper’ı araçları da dahil etti.

Lüks sınıfın yanında tüm segmentlerde toplamda 2 bin 500 aracını yenileyerek sektördeki gücünü ortaya koyan Avis, bu yatırımı ile günlük ve uzun dönemli kiralama alanında hizmet kalitesini de artırmış oldu. Yeni modelleri ile müşterilerinin gerek iş gerekse tatil amaç seyahatlerinde yine ilk tercihi olmayı planlayan Avis, uygun fiyat ve koşullarda kiralanacak araçları ve deneyimli personeli ile müşteri memnuniyetini zirvede tutma anlayışını sürdürecek.

AVIS Türkiye hakkında

Türkiye’de Otokoç Otomotiv çatısı altında faaliyet gösteren Avis, pazara giriş yaptığı 1974 yılından bu yana sektörünün öncüsü olmayı başardı. Yurtiçinde 58 ofisteki yeni ve bakımlı araçları ile müşterilerine hizmet veren Avis, ülkenin en yaygın araç kiralama ağına ve en geniş araç filosuna sahip olarak her yıl kararlı büyümesini sürdürmektedir.

Son dört yıldır EAMEA ülkelerindeki (Avrupa, Afrika, Ortadoğu, Asya) müşteri memnuniyeti sıralamasında birinciliğini koruyan Avis, 2008 yılında bölgede “Yılın En Başarılı Ülkesi” ödülüne, 2009 yılında da Skalite Turizmde Kalite Ödülleri’nde “Yılın En İyi Araç Kiralama Şirketi” ödülüne layık görüldü.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Not: Basın bülteninden derlemedir.

Peugeot SXC : Güç ve cazibe


Şanghay’daki China Tech Center’ın Peugeot Style stüdyolarında doğan konsept araç, atletik, güçlü, şık “SXC”, özel ve modern crossover dünyasını keşfediyor. Her pazarın özel beklentilerine uyum yeteneğini gösterip bir yandan da her yerde gelecek vizyonunu, işlevsellik ile heyecanı birleştirme kapasitesini ortaya koyan Peugeot, Şanghay Otomobil Fuarı’nda tanıtılan SXC ile uluslararası pazarlardaki iddiasını yeniden ortaya koyuyor.

Tasarım : Crossover’ın yeniden yorumlanması

2010 yılında, roadster grand tourisme Peugeot SR1, 4 kişilik 2,50 metre uzunluğundaki şehir otomobili BB1, Fransa ve Çin’de tanınan hızlanma rekorlarını kıran % 100 elektrikli iki kişilik roadster EX1 ve özel, yenilikçi ve hiper bağlantılı şehir otomobili HR1 gibi farklı konsept araçlar yoluyla marka kimliğinin gelişimini ortaya koydu. Şanghay Otomobil Fuarı kapsamında Peugeot, Çin pazarı tarafından çok beğenilen bir sınıf olan crossover segmentinde SXC ile kendini ifade ediyor.
Bu konsept araç, SUV dünyasının sağlamlık, yüksek sürüş, güvenlik gibi bazı özelliklerini modernlik, asalet ve şıklık gibi sedanların statü sahibi dünyasına yakın özellikleri ekleyerek alıyor.
Şanghay’daki China Tech Center’da (Çin Teknik Merkezi) bulunan uluslararası ekipler otomobilin çizimini gerçekleştirdi. Peugeot böylelikle, farklı gövde tiplerine olduğu kadar pazarların farklı beklentilerine de uyum sağlamayı bilen, güçlü, tanınır tarzının vizyonunu ortaya koyuyor.

Rafine bir tarz

SXC, gücünü yansıtan, dışa vuran bir araç ve bunu aracın kaslı yapısının altını çizen aynı anda sade, duru, şık ve akıcı çizgileri sayesinde gösterişsiz bir şekilde yapıyor. Etkileyici hacimlerdeki bir gövde üzerinde (4 870 mm uzunluk, 1 610 mm yükseklik ve 2 035 mm genişliğindeki) her detay yer alıyor.
SXC’nin ön tasarımında, Peugeot’nun yeni marka kimliğinin stili dikkat çekiyor. Benzersiz ızgara ön bölüm ile uyumlu bir şekilde tasarlandı. Özenle hazırlanan led aydınlatmalı farlar, gece olduğu gibi gündüz de fark edilen bir imzaya sahip. Bu görsel imza, bumerang şeklinde tasarlanan arka bölüm ile uyumlu arka ışıklarda da bulunuyor.
Geri manevra kameralarında bulunan konik aynaların görüntüsünde yüksek teknoloji detayları ön plana çıkıyor. Orijinal tasarımlı bagaj ve yan cam çerçevesi gibi birçok özellik, otomobilin özel kişiliğini ince bir şekilde geliştiren, asil ve değerli hafif malzeme olan alüminyumdan gerçekleştirildi. Çizimi incelik ve sağlamlık sunan büyük boyutlu jantları da (22″) aynı zamanda aracın genel dengesine katkıda bulunuyor.
Son olarak, otomobilin güçlü tarzı, geniş hacimleri, çift bölümlü panoramik tavanı ve karşılıklı açılan kapılarla erişilebilirliği, 4 yolcusunun her birinin arzu edilen özenden faydalanacağı özellikle geniş bir iç mekanı simgeliyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.