Bosch Türkiye, 2012-2013 dönemi

İstanbul – Bosch Türkiye, otomotiv piyasalarında yaşanan olumlu gelişmeler ve ihracatındaki %20’lik artışın da etkisiyle 2011 yılında beklenenden daha güçlü bir büyüme performansı sergiledi. İhracatın payı toplam ciro içinde %60’lık bir oran teşkil ederken, Bosch Türkiye’nin cirosu önceki yıla göre yüzde 17 artışla 2 milyar Avro’ya ulaştı. Şirketin ihracatı da 1,2 milyar Avro’ya yükseldi. Türkiye pazarında ise Bosch Grubu’nun satışları yüzde 15,5 oranında artışla 915 milyon Avro oldu.

Dünyanın önde gelen teknoloji ve hizmet tedarikçisi Bosch, Türkiye’de 2011 yılı boyunca 1.200 kişilik istihdam artışıyla çalışan sayısını 10.250’ye çıkardı. Bosch Türkiye, böylece Avrupa ülkeleri içinde -Almanya hariç- en geniş işgücüne sahip ülke konumunu sürdürdü. Bosch Türkiye, 2011 yılında ağırlıklı olarak otomotiv teknolojisi ve ev aletleri sektöründe olmak üzere, üretim tesislerinin geliştirilmesi için 200 milyon Avro’nun üzerinde yatırım gerçekleştirdi.

Steven Young: Bosch, yaşamın her alanında var!

Bosch Grubu’nun Türkiye Temsilcisi Steven Young, İstanbul’da düzenlenen Yıllık Değerlendirme Toplantısı’nda, Bosch’un yaşamın her alanına dair ürünler geliştirdiğini belirterek, “Yaptığımız her işte sürekli kalıcı başarıyı yakalamak ve pazarda lider bir konum elde etmek ilk hedefimiz, ancak bunu da yine insanı ön planda tutarak başarmak istiyoruz. Bunun için sloganımızı ‘Yaşam İçin Teknoloji’ olarak belirledik” dedi.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.