Yılın ikinci yarısında daha iddialı

2010 yılında lansmanı gerçekleştirilen Yeni Master’ın, motor seçeneği (M9T) daha çevreci ve ekonomik özellikler için geliştirildi. Fransa, Cléon’da üretilen bu 2.3 dCi motor üç farklı güç (100bg, 125bg ve 150bg) ile tüketicinin beğenisine sunuluyor. Türkiye’de ise 2.3 dCi 125 bg versiyonu ticarileştiriliyor. Bu motor ile Yeni Master, mevcut motora göre ek 0.6 litre/100km yakıt tasarrufu sağlarken CO2 salımı 16g/km’ye kadar düşürüldü (L1H1, 125 bg versiyonu için 7.5l/100 km ve 197 g/km). Bu versiyon ile, 3.5-tonluk L2H2 dCi 125 versiyonu için 3 yılda 525€’luk yakıt tasarrufuna denk geliyor.

Arttırılmış kabin rahatlığı için yeni, kullanımı kolay,daha donanımlı ve teknolojik radyolar sunuluyor. CD çalar, Mp3 çalar ve ayrı bir ekran ile birlikte sunulan yeni R-Plug&Radio’da Bluetooth ve USB bağlantısı da artık standart.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.