Türkiye Yaris Hybrid’i çok sevdi

Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Yaris Hybrid’in İstanbul gibi trafik yoğunluğu fazla olan şehirler için ideal bir araç olduğunu belirterek “Autoshow’da çok sayıda talep alan Yaris Hybrid’e Türk halkının gösterdiği ilgiden memnunuz. Dünyanın en çok tercih edilen çevreci teknolojisine olan hasretimiz Yaris Hybrid ile son buldu. Rakipsiz yakıt tasarrufu ve sürüş konforu ile Yaris Hybrid’in tam bir şehir otomobili olmasını başlıca tercih sebepleri arasında sayabiliriz. Yakıt ekonomisindeki başarısı bakım masraflarında da devam ediyor. Bununla birlikte, Yaris Hybrid sportif ve göz alıcı tasarımıyla Türk halkının estetik zevkine de hitap ediyor. Dolayısıyla Türk halkı beğendiği bir otomobile erişilebilir koşullarda sahip olma deneyimi yaşıyor. Üstün hibrit teknolojisiyle hem tasarruflu hem de çevreci hem de yüksek performanslı bir şehir otomobili olan Yaris Hybrid için sıra yazmaya başladık. Halkımızdan gelen talepler doğrultusunda Türkiye için ayrılan Yaris Hybrid kotamızı artırmaya çalışıyoruz” dedi.

Sportif tasarım ve üstün hibrit teknolojisi Yaris Hybrid’de

B segmentinin ilk hibrit otomobili Yaris Hybrid, dışarıdan şarj gerektirmeden elektrikli ve benzinli motorun en verimli şekilde çalışması, fren esnasında kendi kendini şarj ederek benzin harcamadan gerçekleştirilen 0 emisyonlu elektrikli sürüş imkanı sunuyor. Cool ve Spirit olmak üzere iki versiyon ile sunulan Yaris Hybrid, dışarıdan sportif ve göz alıcı bir tasarım sunarken kokpit tasarımında da yüksek donanım kalitesi ve segmentinin en üst teknolojileri kullanıldı.

İdeal bir şehir oromobili olan Yaris Hybrid’de şehiriçi yakıt tüketimi şehirlerarası yakıt tüketiminden daha düşük ve şehir içinde sadece 3,4 lt/100km yakıt tüketiyor. Benzinli kompakt hibrit sistemiyle toplam 100 beygir güç sunan Yaris Hybrid, sadece 85 g/km CO2 emisyonu ile de segmentindeki en düşük CO2 emisyon değerine de imza atıyor ve çevreciliğini kanıtlıyor. Sınıfının en iyi performans ve yakıt ekonomisi dengesini sunan Yaris Hybrid, sürüş ekonomisinin yanı sıra hibrit teknoloji sayesinde debriyaj pedalı, debriyaj plakası, vites kutusu, marş motoru, V-kayışı ve triger kayışı bulunmadığı için bu parçalara ait herhangi bir bakım masrafına da yol açmıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.