Bridgestone’un yeni yüzü

Dünya lastik pazarının lideri, Japon Bridgestone Corporation kuruluşunun 80’inci yılında ‘Bridgestone’un Özü’ ismini verdiği yeni kurumsal felsefesini ve bu kapsamda hazırlanan, yeni logosuyla kurumsal sloganını tanıttı. Türkiye’de de önemli yatırımları bulunan Bridgestone’un yeni logo ve kurumsal sloganı, küresel ölçekte marka gücünü daha da ileri taşımak için oluşturulan entegre stratejilerin bir parçasını oluşturuyor.

Bridgestone ve Sabancı Holding, Türk lastik endüstrisinin lideri Brisa’nın ana sermayedarları olarak ortaklıklarını sürdürüyorlar.

‘Bridgestone’un Özü’, kurumsal felsefenin bir özetini oluşturuyor

Bridgestone Group’un misyonu, kurucusunun bir sözünden oluşuyor: “Topluma üstün kaliteyle hizmet sunmak”. Bu misyon doğrultusunda Bridgestone, yapılanmasını bir Vakıf konsepti ile oluşturdu. Bu yapı içerisinde şirketin dünyada faaliyet gösterdiği bütün ülkelerdeki çalışanlar, müşterilerine en üst düzeyde ürün ve hizmet sunmayı görev kabul ediyorlar. Kurum kültürü, tüm çalışanların içselleştirebileceği bir değerler bütünü olan ‘Bridgestone’un Özü’nde özetleniyor.

Bridgestone Logosuna Hafif Bir Dokunuş: ‘Güç’ ve ‘Hız’ hislerinden ‘Esnek Güç’ ve ‘Değişime Uyumda Hızlı Davranma’ya geçiş

Logoda, günümüzün sosyal yapısını yansıtan ve tüketici taleplerinin değişen yapısına cevap veren bir yaklaşımla hafif bir revizyon gerçekleştirildi. Bu hafif dokunuş, kurumsal felsefenin ‘dünyanın dört bir yanında farklı insanlarla birlikte var olma’, ‘esnek güç’, ‘değişime uyumda hızlı davranma’ gibi yeni kavramlarla yansıtıyor. Kurum logosu böylece, daha önce sembolize ettiği ‘Güç’ ve ‘Hız’ hislerinden bu kavramlara doğru bir evrim geçirmiş oluyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.