Chevrolet 2011 Şubat ayında Vitesi büyüttü!!!!!

• Şubat 2011’de Şubat 2010’a göre 2 misli satış adedine ulaştı.

• Şubat ayında gerçekleştirdiği satış ile toplam pazarda %2.55 Pazar payı ile ilk 10 marka içindeki yerini aldı.

• Şubat 2011’de Şubat 2009’e göre 5 kat satış artışı sağladı.

• SUV 4×4 segmentinin açık ara lideri Captiva 2011yılının Şubat ayında %26,57’lik bir SUV 4×4 Pazar payına sahip olurken, pazarda satılan her dört SUV 4×4’den birisi Chevrolet Captiva oldu. Bu adetler ile Captiva aynı zamanda SUV segmentininde lideri konumuna geldi.

Türkiye’nin en dinamik otomobil markası olma hedefi ile başarı çıtasını sürekli yükselten Chevrolet, 2011 yılının ilk ayında gösterdiği başarısından sonra, Şubat ayında da Pazar payını %4.03’e yükseltti.

2010 yılında yakaladığı başarılı grafiği 2011 yılında da sürdürmeyi planlayan Chevrolet Türkiye 1.571 adetlik satış rakamı ile Şubat ayında % 4.03 binek araç pazar payına ulaştı. Bu oran ile binek araç pazarında 8. Sıradaki yerini koruyan Chevrolet, toplam otomobil pazarında ise %2,55 Pazar payı ile ilk 10 marka içindeki yerini aldı. Chevrolet, 2011 yılının Şubat ayında, geçen senenin aynı ayına gore satışlarını iki misli ve 2009 yılının aynı ayına gore ise beş misli arttırırken, pazara girdiği 2004 yılından itibaren en yüksek Şubat ayı satışına ulaşmış oldu. 2011 yılının Ocak-Şubat toplamına baktığımızda ise geçen yılın aynı iki ayına oranla 2 misli bir büyüme gerçekleşmiştir.

SUV 4×4 segmentinin açık ara lideri Captiva modelinde 2011yılının Şubat ayında gerçekleştirilen 524 adetlik satış ile, %26,57’lik bir SUV 4×4 Pazar payına sahip olurken, pazarda satılan her dört SUV 4×4 birisi Chevrolet Captiva oldu. Chevrolet Captiva başarılı satış grafiği ile 2011 yılı toplamında ise SUV segmentinin lideri oldu.

Henüz üç ay once Amerika pazarına girmiş ve Ocak ayında kendi segmentinde Amerika’da 1 numara konumuna gelmiş Cruze ise CSedan Segmenti benzinli modellerde %14,20 Pazar payı ile üçüncü sırada gayet başarılı bir satış grafiği çizmektedir.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.