Dönüşümün ardından 2011’e rekor satışla başladı

2010 yılını 6 bin 332 adetlik rekor satış ve yüzde 1.24’lük pazar payıyla tamamlayan Skoda, 2011 yılına da aynı hızla devam ediyor. 2011 yılı Ocak-Şubat döneminde bin 159 adetlik satış ile Pazar payını yüzde 339 arttıran Skoda, en çok satan ilk 20 marka arasında Pazar payını yükseltme başarısı gösteren tek marka oldu. Aynı dönemde Skoda, toplam pazarda yüzde 0.80 olan Pazar payını yüzde 1.7’ye çıkarttı.

Otomotiv pazarındaki 18.nci sıradaki yerini koruyan Skoda’nın 2 aylık dönemde 400 adet ile en çok satan modeli Fabia olurken, onu Octavia ve Suberb izledi.

Yeti ile başladığı ve Superb 1.6 TDI ile tamamlanan dönüşüm yolculuğunun ardından gözünü zirveye diken Skoda, global çaptaki satışlarını 2011 yılında da pazara sunacağı yeni ürünleri ile daha da arttırmayı hedefliyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.