Shell ve Migros Grubu’ndan Toplam 20 TL Hediye!

Farklı sektörlerden güçlü markalarla iş birliği gerçekleştirerek müşterilerine fırsatlar sunan Shell ve Migros Grubu, yeni kampanyaları ile çok kazandıracak. Shell ve Migros Grubu iş birliğiyle düzenlenen kampanyada tüketiciler iki taraflı kazanç sağlayacak. 6 Aralık 2012 – 6 Ocak 2013 tarihleri arasında anlaşmalı Shell istasyonları ile tüm Migros, Tansaş, Macrocenter, 5M, M-Jet mağazalarından ve Migros Sanal Market’ten Money Club özellikli Shell Club Smart Card veya Money Club kart ile ayrı ayrı 100 TL’lik alışveriş yapan herkes 10 TL değerinde Money puan ve Shell’den 10 TL değerinde yakıt kazanıyor! Kampanyaya katılanların kazançları toplam 20 TL’ye ulaşıyor. Hediye puanlara hak kazanmak için kampanya dönemi boyunca her iki hedefin de gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Kampanyadan 2 hedefini de gerçekleştiren ilk 75.000 adet kart sahibi yararlanabilir. İlgili puanların son kullanım tarihi 31 Ocak 2013’tür.

Kampanya Detayları

-Kampanya 6 Aralık 2012 – 6 Ocak 2013 tarihleri arasında Migros, Tansaş, Macrocenter, 5M, M-Jet ve Migros Sanal Market’te Money Club kart, Money Visa kart ve tüm Money özellikli Shell Club Smart Card’lar ile yapılacak alışverişlerde geçerlidir.

-Kampanya kapsamında kart sahiplerine Shell’de ve Migros Grubu mağazalarında gerçekleştirmeleri için iki ayrı hedef verilecektir. Migros Grubu mağazaları için verilen tek seferde 100 TL alım hedefini tutturan kart sahipleri 10 TL değerinde Money puan, Shell için verilen tek seferde 100 TL alım hedefini tutturan kart sahipleri 10 TL değerinde Smart puan kazanacaklardır. Hediye puanlara hak kazanmak için her iki hedefin de kampanya dönemi boyunca gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

-Migros hedefi kapsamında kampanya harcama tutarına alkollü ürünler, sigara, operatör TL yükleme ürünleri, puan kullanımları, alışverişte kazanılan anında indirimler ve yeniden satış amaçlı toplu satın alımlar dâhil değildir.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.