Türkiye ve Avrupa pazarlarındaki Yükselişi

Geçtiğimiz yılın aynı ayına göre, Almanya, İngiltere, Fransa, İtalya, İspanya, Rusya ve Türkiye dahil 27 Avrupa ülkesinin 22’sinde daha yüksek satış rakamları gerçekleştirildi.
Çekici modeller Opel markasına beş ay boyunca üst üste pazar payı artışı getirdi
Opel önemli Avrupa Pazarlarında sürdürülebilir yükseliş trendi görüyor
Opel Türkiye 2011 yılı ilk çeyreğini geçen yılın aynı dönemine göre daha iyi bir performansla kapadı. Mart ayında 4.773 binek araç satışı ve % 8,84 pazar payı
Opel Türkiye geçen yıl ilk çeyrek sonunda % 6,39 olan binek araç pazar payını bu yıl aynı dönemde % 7,73 oranına yükselti.

Opel’in Avrupa Pazar payı Mart ayında % 6,9’a yükseldi (geçtiğimiz yılın aynı ayı %6.7). Bu, Opel markasının beş ay boyunca sürekli büyüme gösterdiği anlamına geliyor. Opel ve İngiliz kardeş firması Vauxhall’un Mart ayı satışları, geçtiğimiz yılın aynı ayına göre, Almanya, İngiltere, Fransa, İtalya, İspanya, Rusya ve Türkiye dahil 27 Avrupa ülkesinin 22’sinde yükseliş gösterdi.

Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, “2010 Aralık ayında ilk kez bir ayda 10 binin üzerinde satış gerçekleştirerek aralık ayında en çok binek otomobil satan 3. marka olduk. Bu başarı, Opel Türkiye’yi Avrupa’da Pazar payını en çok artıran ülke konumuna yükseltti. Şimdi bu yılın sonuçlarına bakarak uzun vadeli büyümenin başladığını görüyoruz. Meriva ve Astra Sports Tourer gibi yeni modellerimiz tüm Avrupa’daki müşterilerin zevk ve ihtiyacını karşılamada çok başarılı oldu. Buna ek olarak, Astra, İnsignia ve Corsa’nın yeni modelleri de çok beğenildi.” diyor ve satıştaki pozitif trendin devam etmesini beklediğini de ekliyor.

Keklik, çevreci otomobillerin gelişimine yönelik Opel’in gösterdiği çabanın da pazar başarısını etkileyen önemli bir faktör olduğunu söylüyor. “Şirketimizin hem çekici hem de kullanımı kolay çevreci ve verimli araçlar üretmede uzun bir geçmişi var. Yakın geçmişte pazara sunduğumuz start/stop teknolojili, daha fazla yakıt tasarrufu ve daha az emisyon üreten otomobiller ve bu yılın sonlarına doğru piyasaya çıkacak olan elektrikli Ampera bu konumumuzu daha da güçlendirecek” diye ekliyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.