Yeni 107 : Öylesine şehirli, öylesine zarif!

Sürekli değişim gösteren bir pazar ve müşteri kitlesi

Peugeot 107, müşterilerin beklentilerini karşılamak amacıyla düzenli olarak yenilenen bir ürün gamı, sınırlı seriler ve yeni donanımlarla gelişiyor ve zenginleşiyor.
Aracın satışa sunulduğu pazar sayısı, 16 yeni ülke ile 48’e ulaştı.
Bu sınıftaki araçların birçoğu gibi, 107 çoğunlukla bir evin ikinci hatta üçüncü otomobili. Buna karşılık, araç daha fazla kadın ve daha yüksek oranda bekâr tüketicinin beğenisini kazanarak, özel müşteri kesimiyle kendi sınıfında farklılık gösteriyor.
Araç her şeyden önce kullanım rahatlığı, sürüş keyfi ve sınıfının ortalamasından daha yüksek seviyedeki kullanım tasarrufuyla memnuniyet yaratıyor.
Yeni107’nin hedefi gittikçe daha rekabetçi olan bir segmentte kendine özgü üstünlüklerini sürekli geliştirmek.

Zarif ve sofistike yeni bir dış stil

Tamamen yeniden çizilmiş ön yüzü ve değişmeyen boyutları ile 107 bir yandan kompakt yapısını korurken, aynı zamanda mekaniğe daha yakın konumda biçimlendirilen hem zarif hem de sofistike tarzı ile Peugeot Markası’nın yeni tasarım çizgilerini sergiliyor.
Eskiye oranla daha kavisli ve eğimli yeni kaput ile aslan logosu ve tamponun ortasında yeniden konumlandırılan plaka yuvası markanın yeni tasarım kimliğini yansıtıyor.
Öte yandan şekil ve yüksek konumunu koruyan farlar daha da rafine hale geliyor. Önde, farlar yana doğru uzanıp çift tonlu bir maske ile sarılırken, arkada ise, koyu yakut renkli stop lambaları bloğu kendilerini çerçeveleyen koyu bir maske ile süsleniyor.
107’ye özel arı peteği şeklindeki hücrelerden oluşan yeni radyatör ızgarası, kendisini çevreleyen kasa rengi kaporta unsurlarının ortasında havada asılıymış izlenimi veren zarif ve seçkin bir ağız formu oluşturuyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.