2011 yılında Peugeot’dan ürün atağı

2010 yılı başında yapılan yeni marka projesinin lansmanı kapsamında yeni ürün stratejisi ve stil çizgilerini yeni görsel kimlik ile birlikte tanıtan Peugeot, bu hedeflerine ulaşmak yönünde ilk somut adımı 2010 yılında RCZ modelinin lansmanı ile attı. Yeni Peugeot logosunu taşıyan ilk model olan RCZ pazara sunulduğu ilk günden itibaren coupe modeller segmentinde liderliği ele geçirdi. Peugeot, güçlü ürün atağını 2011 yılında da sürdürüyor.

İlk olarak Peugeot markasının orta üst segmentindeki yeni imajının ifadesi olan Yeni Peugeot 508 pazara sunuldu. Tasarımının her aşamasında ve her alanda kaliteli, yalın ve çarpıcı bir araç olarak tasarlanan Yeni Peugeot 508, güçlü ve ekonomik benzinli motor seçenekleri, yeni nesil e-HDi teknolojisi, prestijli ve aerodinamik tasarımı, üst düzey kalitesi, konforu ve eşsiz sürüş keyfi unsurlarıyla pazara çok güçlü bir giriş yaptı. “Kaliteli zaman” sloganı ile lanse edilen Yeni Peugeot 508, Sedan ve SW olmak üzere 2 gövde tipi ile pazara sunuldu. Yeni Peugeot 508, sürücü ve yolculara sunduğu konfora katkıda bulunan yüksek teknolojik donanımlarla da asaletini sergiliyor. Versiyona göre standart veya opsiyonel olarak sunulan Navigasyon, Renkli Head Up ekranı, Dört bölgeli otomatik klima, Akıllı ışık sistemli yönlendirmeli Xenon farlar,Viraj aydınlatması, Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi, Elektronik park fren sistemi, Sürücü için elektrikli bel masajı, Park mesafe ölçüm sistemi, JBL hi-fi ses sistemi gibi donanımlar 508’in özel karakterini daha da güçlendiriyor.

Orta segmentin başarılı modeli Peugeot 308 ise Peugeot’nun yeni marka kimliğini sembolize eden çizgilere bürünürken, yenilikçi mikro-hibrid e-HDi teknolojisinden yararlanıyor ve yakıt tüketimi ile CO2 emisyonlarını kilometre başına 98 g CO2’den itibaren en düşük seviyeye indiriyor. %15 oranında yakıt tasarrufu dolayısıyla kullanım maliyeti tasarrufu sunan bu mikro-hibrid teknolojisine ek olarak, CO2 emisyon düzeyini etkileyen bütün faktörler optimize ediliyor. Yeni Peugeot 308 ile e-HDi teknolojisini hem manuel hem de Auto6R vites kutusu seçenekleri ile sunan ilk ve tek marka olan Peugeot, bu segmentte standart ESP donanımı ile de farklılığını ortaya koyuyor. LED’li farları ile stilin ön plana çıktığı Yeni Peugeot 308, 17 Haziran’dan itibaren Türkiye pazarına sunulacak.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.