Artık hızlı da

NELER YENİ

Sonunda A1, Mini Cooper S gibi gerçekten
güçlü rakipleriyle başa baş kapışabilecek.
Bu yüksek performans, Polo
GTI’dan alınan 1.4 lt hacimli turbo motorla
mümkün olmuş.
Ancak bu motor, A1’in
premium havasını desteklemek
için 5 HP
daha fazla güç üretiyor.

SÜRÜŞ
ÖZELLİKLERİ

Piyano boyalı ızgara,
gri kontrastlar, tavan
spoyleri ve 17 inçlik havalı
jantlar… Bu A1 gerçekten gayet
hızlı görünüyor. 7 ileri oranlı DSG şanzıman
vites seçimlerinde vakit kaybetmiyor
ve 185 HP’nin tamamını neredeyse
kesintisiz olarak tekerleklere aktararak
etkileyici bir itiş sağlıyor. Motorun
hava emme sesleri ve spor koltuklar
da aracın sportif karakterine gayet
uygun. Spor süspansiyon ise fazladan
tutunma sağlarken, konfordan hatırı
sayılır bir ödün veriyor. Ancak daha
yumuşağını isteyenler dizel motorlu seçenekleri
tercih edebilir.

SONUÇ

Böyle şık bir şehir piresiyle şehirde tozu
dumana katmak isteyenler için, 185
HP’lik A1 harika bir seçenek. Tabi ki yüksek
olan fiyatını karşılayabildiğiniz sürece!

TEKNİK VERİLER

Önde enlemesine yerleştirilmiş 4 silindirli
turbo motor; motor hacmi: 1390 cc;
maksimum güç: 185 HP-6200 d/d; maksimum
tork: 250 Nm-2000 d/d; 7 ileri
oranlı çift debriyajlı şanzıman; 0-100
km/s: 6.9 sn; maksimum hız: 227 km/s;
tüketim: 5.9 lt/100 km; CO2 emisyonları:
139 gr/km

İLK İZLENİMLER

(+) Hiç sarsıntı yapmayan otomatik şanzıman;
başarılı ses izolasyonu
(-) Sport programda can sıkan ve tüketimi
bayağı artıran Multitronic şanzıman

NELER YENİ

Sağa sola serpiştirilmiş birkaç iyileştirme
ve yeni tasarımları sayesinde genişleyen
iç mekan dışında araçta, artık
ilk kez dizel motor-otomatik şanzıman
kombinasyonu da sunuluyor.


SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ

Multitronic şanzımanın opsiyon fiyatı (Almanya’da
1800 Euro) gayet yüksek. Bu
şanzıman motorun 143 HP’lik gücünün
bir kısmını yok etse de, mükemmele yakın
güç dağılımıyla rahatlık meraklılarını
memnun ediyor. Ancak vitesleri spor
program değiştiriyor veya manuel olarak
değiştiriyorsanız, yaşanan lastik
bant efekti can sıkabiliyor. Ayrıca spor
modda tüketim de hatırı sayılır derecede
artıyor. Hem de Multitronic şanzımanın
fabrika verisinin, manuel şanzımana
göre 0.6 lt/100 km daha fazla açıklanmasına
rağmen. Tork konvertörlü
normal bir otomatik şanzıman veya çift
debriyajlı bir şanzıman daha iyi bir seçenek
olacaktır.

SONUÇ

Seri olmak yerine rahat ve konforlu sürüşleri
tercih edenler, bu otomobilde aradıklarını
bulacaktır.

TEKNİK VERİLER

Önde enlemesine yerleştirilmiş 4 silindirli
turbo motor; motor hacmi: 1968 cc;
maksimum güç: 143 HP-4200 d/d; maksimum
tork: 320 Nm-1750 d/d; Multitronic
şanzıman; 0-100 km/s: 9.6 sn;
maksimum hız: 201 km/s; tüketim: 5.8
lt/100 km; CO2 emisyonları: 153 gr/km


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.