Fiat ve Gucci, İtalyan Tasarım İkonu

Fiat 500 by Gucci ve otomobilin convertible versiyonu 500C by Gucci, İstanbul İstinye Park’taki Gucci mağazasında gerçekleştirilen toplantıyla tanıtıldı. Toplantıda bir konuşma gerçekleştiren Fiat İş Birimi Direktörü Okan Baş; Fiat ve Gucci’nin yaratıcı işbirliğinin ürünü olan 500 by Gucci modelini Türkiye pazarına sunmanın heyecanını yaşadıklarını söyledi.

Okan Baş, “500 by Gucci, sade fakat rafine bir şıklığa ulaşma amacı ile detaylar üzerinde yoğunlaşan, kaliteli malzeme arayışını hep daha da ilerletmeyi gözeten ve İtalyan tasarım anlayışını taşıyan öncü ve yaratıcı iki önemli markanın ortak projesidir. Bu ortak tasarım projesinde İtalyan tasarım markası Gucci, enerjisini ve yaratıcılığını Fiat 500’ün kendine has özelliklerine daha farklı bir değer katmak için harcadı. Bu özel çalışmanın sonucunda, iki farklı estetik yaklaşımın birleşimi olan 500 by Gucci ortaya çıktı” dedi.

İki renk, birbirini tamamlayan iki ruh


Fiat 500’in ikonik tasarım hatlarını olduğu gibi taşıyan Fiat 500 by Gucci, sadece siyah ya da beyaz olarak tercih edilebilen gövde renkleri, 16 inçlik jantları, jant kapaklarında yer alan” GG” logoları, el yazısı şeklinde Gucci logoları ve İtalya bayrağı renklerini taşıyan yeşil-kırmızı-yeşil şeritleriyle dikkat çekerek “Guccisima” deseni paralelinde iki renkli Frau deri koltuklar ile de tarzını yansıtmaya devam ediyor. Kabin içinde ve emniyet kemerlerinde de aynı şeritler yer alırken, bu tasarım anlayışının örnekleri vites kolu, zemin döşemesi ve koltuklarda da kendini gösteriyor. Otomobil arka fren kaliperlerinin Gucci yeşili renginde olmasıyla ayrıca stil bakımından farklılığını ortaya koyuyor.

Fiat 500C by Gucci “gökyüze açılan pencere” ile geliyor


Fiat ve Gucci arasındaki işbirliği sadece 500 by Gucci modeliyle sınırlı kalmadı. Gucci Kreatif Direktörü Frida Giannini ve Fiat Stil Merkezi ortaklaşa otomobilin convertible versiyonuna da imza attılar. 500 by Gucci’nin tüm özgünlüğü, detaylara gösterilen özen, seçkinlik hissi ve stil gibi tüm unsurlar yeni versiyon olan ve Gucci’ye özel lüks beyaz ve lüks siyah renk seçenekleriyle tercih edilebilen 500C by Gucci’de zenginleştirilirdi. Fiat 500’ün efsanevi tasarımı 500C by Gucci ile “gökyüzüne açılan pencere” şeklinde ifade edilen yenilikçi, elektrikli ‘soft-top’ tavanı sayesinde daha da cazip bir hale getirildi.

Fiat 500 by Gucci’ye özel satış stratejisi ve shoowroom


Fiat 500 by Gucci ve convertible versiyonu 500C by Gucci, 1.2 litre 69 HP motorla ve isteğe bağlı olarak tercih edilebilen Dualogic otomatik şanzımanla donatılarak Aralık ayından itibaren Türkiye pazarındaki yerini alıyor. Fiat 500 by Gucci 18.466 Euro’dan, 500C by Gucci ise 20.466 Euro’dan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.

Fiat Türkiye, 500 by Gucci modeli için Türkiye pazarında ilk kez farklı bir pazarlama ve satış stratejisi izliyor. Fiat 500 by Gucci’ye özel Zincirlikuyu’da bir mini shoowroom oluşturulurken, Özel Müşteri Temsilcisi uygulaması başlatılıyor. Bu kapsamda Özel Müşteri Temsilcileri, potansiyel müşteriler ile görüşüp randevu alarak kişiye özel test sürüşleri organize edecek. Müşteriyi showroomda beklemek yerine ayağına kadar gidecek olan Özel Müşteri Temsilcileri araç hakkında her türlü bilgiyi de bu organizasyon sırasında müşteriyle paylaşacak.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.