J.D. Power 2012 yılı müşteri sadakati araştırması, 2011 yılı içinde otomobilini yenileyen 117.001 kişinin katlımı ile gerçekleştirildi. Bunlardan 73.733’ü sıfır kilometre otomobil alırken diğerleri ise ikinci el otomobil tercih eden kullanıcılar oldu. Araştırma araç yenilemede yine aynı markayı tercih eden sadık müşterilerin oranını belirlerken, aynı zamanda markaların birbirinden müşteri çalma oranını ortaya çıkarıyor.
2011 yılında Hyundai müşterileri %64’lük oranda markalarına sadık kalarak yeni otomobillerinde de tercihlerini Hyundai’den yana kullandılar. J.D. Power Hyundai’nin başarısı ile ilgili yaptığı açıklamada markanın özellikle kalite ve tasarım açısından gelişen modelleri sayesinde bu başarıyı elde ettiğini belirtti.
Hyundai Motor Amerika Başkan Yardımcısı Dave Zuchowski elde edilen başarı ile ilgili yaptığı konuşmada “Müşterilerimizin %64’ünün araçlarını yenilerken yine Hyundai Markası’nı tercih etmeleri bizim için sevindirici bir sonuç. Hyundai değerini, kalitesi ve tasarımını deneyimleyen müşterilerimiz Hyundai’den vazgeçmiyor ve birçok alternatif arasından yine Hyundai’yi seçiyor. Müşterilerimizin bu sadakatine karşı biz ve bayilerimiz, müşterilerimize en iyi şekilde hizmet sunarak onlara teşekkür ediyoruz” dedi.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Yorum yazın