Maço aile dostu

İLK İZLENİMLER
(+) Düz bagaj zemini; üçüncü sıraya rahat geçiş; kaliteli plastik yüzeyler
(-) Orta koltuk sıralı ileri-geri kaydırılamıyor; dizel motor homurtulu çalışıyor

NELER YENİ?
Kore’de üretilen Orlando, SUV ve van konseptlerini harmanlayan bir model. Kardeşi Cruze’da da olduğu gibi Orlando’nun karoserinin altında Opel Astra platformu kullanılıyor. 7 koltuğun standart olduğu aracın bagaj hacmini kademeli olarak 89 lt’den (tüm koltuklar kullanılırken) 739 lt’ye (5 koltuklu kullanım) ve yaklaşık 1500 lt’ye çıkarmak mümkün. Orlando’da 3 motor seçeneği bulunuyor: 141 HP’lik bir benzinli ve iki dizel (131/163HP).

SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ
Chevrolet Orlando tam bir aile aracı, yani bir yarış otomobili değil. Dizel motor-otomatik şanzıman kombinasyonu harika çalışıyor. Süspansiyon ve direksiyon ayarları ise atak kullanım yerine keyifli gezintiler için daha uygun. Diğer taraftan Orlando virajlarda kötü olmamayı da başarıyor. Koltuklar çok iyi şekillendirilmemiş olsalar da yeterli konforu sunabiliyor. Boyu 4.65 m olan vanın üçüncü koltuk sırası ise sadece küçük çocuklar veya kısa yolculuklar için uygun. ~SONUÇ
Amerikan görünümlü Korelinin en güçlü özelliği fiyatı: Fazla yol yapmayanlar için gayet uygun olan benzinli motorla Almanya satış fiyatı 19 bin Euro’dan başlıyor. Dizel motorlar ise yüksek torklarıyla daha fazla ataklık sağlıyor. Ayrıca fiyatlar dizel ikilide de uygun seviyede kalmayı başarıyor.

TEKNİK VERİLER
Önde enlemesine yerleştirilmiş 4 silindirli turbo dizel motor; motor hacmi: 1998 cc; maksimum güç: 163 HP-3800 d/d; maksimum tork: 360 Nm-2000 d/d; 6 ileri oranlı otomatikşanzıman; 0-100 km/s: 11.0 sn; maksimum hız: 195 km/s; ortalama tüke-tim: 7.0 lt/100 km; CO2 emisyonları:186 gr/km


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.