Red Bull Kore’de kazandı

SEBASTIAN VETTEL, ARABA 1, Bitirme Sırası: KAZANDI!., Başlama Sırası: 2.

“Bence hem benim, hem takım için kusursuz bir gündü. İyi bir başlangıç yapmak önemlidir. Mark’tan daha iyi hızlanmayı ve onun yanına gelmeyi başardım. 3. Virajda iç taraftaydım ve virajdan iyi çıktım, böylece 4. Virajda önde kalabildim. Öndeydim, ama ama önceki yarışlarda bunun her zaman devam etmediğini gördük. Bugünkü tek hatam 3. Viraja girerken bir kilitlenme yaşamamdı, ama bu lastiklerle hiç kimseye zarar vermedi. Çok fazla zorlayamıyordunuz ve birçok defa içeriden baktığımda ön sağ lastiğimin çok iyi halde olmadığını gördüm. Birinci ve ikinci bölümlerde farkı açmayı, üçüncü bölümde de korumayı başardık. Şimdi bu sırada kalabilmek için elimizden gelenin en iyisini yapmamız gerekecek. İşleri karmaşıklaştırmamamız ve işimizi yapmamız gerekiyor.”

MARK WEBBER, ARABA 2, Bitirme Sırası: 2., Başlama Sırası: 1.

“Çizgi dışında biraz fazla debriyaja bastım, bu sinir bozucuydu. Arka düzlükte Sebastian ile kapıştım, çünkü henüz işim bitmemişti. Bir hamle yapmaya çalıştım, ama onun rüzgarından çıktığım anda ikimizin hızı eşitlendi. O andan sonra yarışın ilk bölümü boyunca gayet iyi sürdüm. Sarı bayraklar nedeniyle DRS’yi kullanamadım, ondan sonra da mücadele bir lastik savaşı haline geldi. İkinci bölümüm o kadar iyi değildi, çünkü lastikleri korumak için biraz daha yavaş gidiyordum, ama bu aşınmayı biraz daha kötüleştirdi. Son bölüm en iyi olduğum bölümdü, ama artık çok geçti. Sebastian’ı galibiyeti için kutluyorum, takım için de ilk iki sırayı elde etmemiz özellikle Üreticiler sıralaması için çok iyi oldu, ama duygularım karışık. İyi bir sonuçtu ama tabii ki bugün birinci olmak istiyordum.”

CHRISTIAN HORNER, TAKIM DİREKTÖRÜ:
“Olağanüstü bir takım sonucu. Bu sezon ilk defa ilk iki sırayı elde ettik ve harika bir performans sergiledik. Her iki sürücümüz de mükemmel yarıştı. Sebastian daha iyi bir başlangıç yaptı ve Mark ile ikisi düzlük boyunca ta 3. Viraja kadar yan yana gittiler, ama birbirlerine yer bıraktılar. Ondan sonra iş lastik yönetimine ve iyi bir yarış stratejisi izlemeye kaldı ve her iki otomobilde de bunu başararak 2012 yılında ilk defa ilk iki sırayı elde ettik. Son on gün bizim için çok olumlu oldu ve son dört yarışa girerken bu ivmeyi korumamız önemli olacak.”

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.