Dacia Duster filo satışlarında da ezber bozuyor.

Türkiye’de gittikçe artan bilinirliğiyle Dacia markası, tüketicinin beklentilerine cevap veriyor. Markanın 6. modeli olan hem keyifli ve hem de işlevsel özellikleriyle tercih edilen Duster satışa sunulduğundan bu yana kendi müşteri kitlesini hızla buldu. Vodafone da Dacia’nın Duster modelinde karar kılarak filosunu güçlendirdi.

4×2 ve 4×4 versiyonlarıyla Duster, SUV segmentinde yerleşmiş tabuları yıkarak, gerçek bir arazi aracının aynı zamanda hesaplı da olabileceğini ispatladı. 2010 yılında Duster, Autobest 2011’de 1. seçilerek müşterilerinin tercihini onayladı. Dacia’nın satın alırken ve kullanırken ekonomik, sağlam ve estetik modeli Duster’ı tercih ettikleri için içten teşekkürlerimizi iletiyoruz.” dedi.

Dacia Duster: Ezber Bozmaya Devam Ediyor!

Dacia gamının 6. modeli olan Duster markanın felsefesine sadık kalıyor : Rakipsiz fiyat / iç mekân genişlik dengesi ile kontrollü tüketimi sayesinde düşük kullanım maliyeti, optimal güvenlik seviyesi ve yüksek dayanıklılık özellikleri sunuyor.
Dacia Duster’in 4×2 versiyonu 31.000 TL, 4×4 versiyonu ise 34.400 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. Duster düşük yakıt tüketimli ve karbondiyoksit salımlı motor seçeneklerine sahip. Dacia Duster’ın dizel versiyonları 4×2 versiyonda 140 g CO2/km’den daha az; bu nedenle Dacia eco² imzasını taşıyor, 4×4 versiyonunda ise 150 g CO2/km’den az salım değerleri sergiliyor. Ayrıca Türkiye’de 250 noktada bulunan Dacia Yetkili Servisi’nde uygun maliyetli bakım avantajları sunuluyor. Duster, 1.6 16V 105 bg benzinli ve 1.5 dCİ 85 bg ile 110 bg dizel motor seçenekleri tüketicinin beğenisine sunuluyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.