Dizel tacını geri alıyor

İLK İZLENİMLER
(+) Tipik bir E Serisi: Güçlü, tutumlu, güvenli ve konforlu. Daha iyisini üretmek zor. Bu kadar da temiz olunca hibridlere de gerek bırakmıyor.
(-) Gaz komutu tepkileri eskiden olduğu gibi gecikmeli.

NELER YENİ
En üst dizel motor seçeneğine doping: V6’nın gücü 231 HP’den 265 HP’ye, torku ise 540 nm’den 620 Nm’ye çıkmış. Buna rağment üketimin yarım litre düşmesi ise dikkat çekici bir gelişme.

SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ
BMW 530d’den 14 HP güçsüz olmak mı? Mercedes buna izin vermemiş. Yeni modifiye edilen 350 CDI ile Alman marka, 3.0 lt hacimli dizel cephesinin kraliyet tacını geri kazandı. 620 Nm ise rekortmen bir değer. Durum böyle olunca motor, aracın 1.8 tonluk ağırlıyla oyuncakmış gibi oynuyor. 7G-Tronic şanzımanın vites değişimleri eskiden olduğu gibi ancak artık rölantide devre dışı kalıyor. Yani gaz pedalına basıldığı ana devreye giriyor. Konfor seviyesi sınıfının en iyileri arasında olan otomobil, geniş tabanlı 17inçlik lastiklerinin de yardımıyla virajları da seviyor.

SONUÇ
Eğer temsil kabiliyeti yüksek bir araç arıyorsanız en iyi seçeneklerden biri olacaktır. Ayrıca sol şerit prestiji de çok yüksek bir otomobil. Bir de fiyatı bu kadar yüksek olmasa!


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.