Hem tasarruf hem keyif

İLK İZLENİMLER
(+) Sonsuzmuş gibi hissettiren güç; Euro 6’ya uyarlama çalışmaları herhangi bir olumsuzluğa neden olmamış.  
(-) 4 silindirli seçeneklerde sunulan start-stop sistemi yok; otomatik şanzıman seçeneği sunulmuyor.

NELER YENİ?
1190 Euro karşılığında sunulan depolayıcı katalitik konvertör, “AdBlue” adlı üre çözeltisi kullanarak azot-oksitleri zararsız azot ve su buharına dönüştürüyor. Bu donanım ile otomobil, Euro 6 emisyon normunu bugünden karşılıyor.

SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ
Güç konusunda sıralı 6 silindirli motor, türünün en iyilerinden biri olduğunu hissettiriyor ve tüm devirlerde etkili çekiş sağlamayı başarıyor. Yol tutuş rüya gibi, tüketim ise bu güç klasmanı için şaşırtıcı derecede düşük. Euro 6’nın etkilerini sadece atmosfer hissediyor.

SONUÇ
Eğer çok iyi yol tutan bir otomobilde çevreci ama güçlü bir sıralı 6 silindirli motor istiyorsanız en iyi seçenek olacaktır.

TEKNİK VERİLER
Önde uzunlamasına yerleştirilmiş sıralı 6 silindirli turbo dizel motor; motorhacmi: 2993 cc; maksimum güç: 245HP-4000 d/d; 520 Nm-1750 d/d; 6 ileri manuel şanzıman; 0-100 km/s: 6.1 sn;maksimum hız: 250 km/s; tüketim: 5.7lt/100 km; CO2 emisyonları: 152 gr/km 


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.