Kaskoda devrim AVIVA Sigorta ile geliyor!

315 yıllık geçmişe sahip, dünyanın en büyük sigorta gruplarından AVIVA PLC’nin Türkiye’deki yapılanması olan AVIVA Sigorta, yaptığı kampanyalarla sektörde farklı bakış açısıyla hizmet etmeye devam ediyor. AVIVA Sigorta’nın Türkiye’deki benzer kasko poliçelerinin çerçevesinin değişmesi amacıyla başlattığı kampanyası “Artık Söz Sende” ile kampanya için açılan Facebook uygulamasına www.facebook.com/AvivaTurkiye sayfasından veya http://bit.ly/ArtikSozSende adresinden giriş yapan kullanıcılar, kendi araçlarıyla yaşadıkları spesifik sorunları ve kasko poliçelerinin kapsamasını istedikleri durumları yazarak paylaşıyor.

Kampanya sözcüsü olarak Türkiye’de ekranların sevilen yüzü, otomobil meraklılarının da yakından tanıdığı ünlü sunucu Celal Pir’in seçildiği “Artık Söz Sende” kampanyasında kullanıcıların eklediği içerikler uygulamada liste halinde sıralanıyor. Kullanıcılar kendi kasko deneyimleri, beklentileri ve ihtiyaçlarını yazmanın yanında, mevcut kullanıcı girdilerini paylaşarak da kampanyaya katılabiliyor.


Türkiye’nin yeni kaskosunu araç sahipleri şekillendiriyor



Kullanıcıların hem araçlarıyla yaşadığı sorunları ekleyerek hem de diğer kullanıcıların yazdığı sorunlarını paylaşarak katılabilecekleri Facebook kampanyası sonunda en çok paylaşılan kullanıcı geri bildirimleri jüri değerlendirmesinden geçiyor ve finale kalan 3 öneri sahibi kullanıcılar, AVIVA’dan 1000 TL’lik akaryakıt çeki ve kış lastiği seti kazanma şansı elde ediyor. Tüm kullanıcılar arasından yapılacak çekilişle 100 kişiye de 100 TL değerinde akaryakıt çeki hediye ediliyor.

AVIVA Sigorta “Artık Söz Sende” kampanyası ile finale kalan bu 3 öneriyi oluşturulacak yeni kasko paketine ek teminat şeklinde dahil ederek, “Türkiye’nin yeni kaskosunu birlikte şekillendirelim” iddiasını hayata geçirmiş olacak.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.