Shell Helix’le Süper Araba Sürmenin Keyfini Yaşadı

Shell & Turcas, çalışan bağlılığı ve memnuniyetini artırmak için yaptığı şirket içi aktivitelere, Süper Araba deneyimini de ekledi. Yeni ürün ve hizmetlerinin tanıtımını öncelikle çalışanlarıyla paylaşmayı ilke edinen Shell, bu uygulamalarla hem çalışanlarının bilgisini ve motivasyonunu geliştiriyor hem de bu yenilikleri sahiplenmelerini teşvik ediyor.

Shell Helix motor yağlarının global reklam kampanyasının 16 Nisan tarihinde başlayan Türkiye ayağında, çalışanları arasında özel bir çekiliş düzenlendi. 20 şanslı Shell çalışanı, Shell Helix’in “Süper Arabalar” temalı yeni reklam filminde etkileyici görüntülerle yer alan Ferrari araçlarla unutulmaz bir sürüş keyfi hakkı kazandı. Şanslı Shell & Turcas çalışanları Hezarfen Havaalanı pistinde düzenlenen etkinlik ile Ferrari F430 kullandılar. Çalışanlar, eğlenceli etkinlik sayesinde “Shell Helix ile her araba süper arabadır” sloganına ilham veren Shell Helix’in motor performansına olan katkısını, bizzat deneme fırsatını elde ettiler. Süper Araba’nın ve Shell Helix’in performansından çok etkilendiklerini belirten çalışanlar, Shell’in, müşterilerine yaşattığı ayrıcalık nedeniyle gurur duyduklarını söylediler.

Shell’in insan kaynakları politikasının temelinde; kendine güvenen, gelişime ve değişime açık, takım çalışmasına uyum sağlayabilen, çok yönlü düşünme ve analiz yeteneğine sahip, insani değerlere saygılı, girişimci, kararlı, istekli ve başarı odaklı kişiler yetiştirme ilkesi yer alıyor. Bu ilkeden yola çıkarak düzenlediği eğitimler ve iç iletişim aktiviteleriyle her kademedeki çalışanının kendisini geliştirmesine imkân tanıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.