Son üç aydaki artış oranı ise yüzde 41 oldu

Temmuz ayında toplam pazarda 44 bin 531 adet olarak gerçekleşen satışlar, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 2.3’lük bir artışı işaret ediyor. Volvo ise temmuz ayında 414 adet satış gerçekleştirerek, 2011 Temmuz ayına oranla satışlarını yüzde 30.6 artırdı ve toplam pazarın üstündeki büyümesini sürdürdü.

Mayıs-temmuz ayları arasında 1610 adet otomobil satışı gerçekleştiren Volvo Car Türkiye, son üç aydaki performansıyla yüzde 41 oranında büyümeyi başardı.

İlk yedi ay sonunda, Volvo Car Türkiye’nin toplam satışı ise 2811 adede ulaştı.

600 adet DRIVe Powershift

Bu başarıda en büyük pay Volvo S60’ın olurken, nisan ayında “en iyi üçlü” sloganı ile lansmanı gerçekleştirilen DRIVe Powershift modelleri, 600 adet satışa ulaşarak 1.6 lt-otomatik-dizel kombinasyonuna gösterilen talebi bir kez daha ispatladı.

Volvo S60, V60 ve S80’in, altı ileri Powershift otomatik şanzımanla donatılmış 1.6 lt 115 HP’lik DRIVe Powershift modelleri, manuel şanzımanla aynı performansı ve yakıt tüketimi değerlerini sağlayabiliyor. 1.6 lt’lik turbo dizel motorun 270 Nm’lik yüksek torku ve çift kavramalı Powershift otomatik şanzımanın kesintisiz vites değişimleri sayesinde esnek bir kullanım karakteri sunan her üç model de yakıt tüketimi konusunda rakip tanımıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.