Tam bir Jeep olmuş

İLK İZLENİMLER

(+) Görünüm ve kalitede hatırı sayılır
iyileşmeler; makul fiyat
(-) Parçalara bölünmüş bagaj; ağır
kanlı çalışan CVT şanzıman

NELER YENİ?

Jeep’in kompakt temsilcisi (uzunluk: 4.40
m) markanın tipik stiline daha fazla yaklaştırıldı.
İç mekanda malzemelerin kalitesinde
hissedilir bir iyileşme var.


SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ


Compass, asıl yeteneklerini kaygan zeminlerde
gösteren bir asfalt 4×4’ü olarak
kalmaya devam ediyor: Direksiyon
komutlarını ıslak ve karlı zeminlerde de
itiraz etmeden dinliyor. Sürüş izlenimlerine
konuk olan CVT şanzımanla kombine
edilmiş 2.4 lt’lik motor, gayet Amerikanvari
bir sürüş hissi uyandırıyor.
Gaz pedalına basıldığında önce motordan
bir inleme duyuluyor, hızlanma ise bir
süre sonra gerçekleşiyor. Amerikan otoyollarında
Compass, 100 km’de 8 lt civarında
benzin tüketiyor.

SONUÇ

2.4 lt’lik motor Avrupalı tüketiciler için
pek de uygun değil. Ancak Mercedes’ten
alınan 2.2 lt’lik dizel motorlu versiyon gayet
ilginç bir seçenek olabilir. Özellikle
de (Almanya) fiyatının 28 bin Euro’dan
başlayacağı düşünülürse. 2.0 lt 158
HP’lik benzinli motor ise (Almanya fiyatı
yaklaşık 23 bin Euro olacak) yaz aylarına
doğru aileye katılacak.

TEKNİK VERİLER

Önde enlemesine yerleştirilmiş 4 silindirli
motor; motor hacmi: 2360 cc; maksimum
güç: 172 HP-6000 d/d; maksimum tork: 224
Nm-4400 d/d; CVT şanzıman; 4×4; boyutlar
(u/g/y): 4404/1760/1631 mm; bagaj hacmi:
334-1277 lt

Plastik çölünü
andıran kokpit
elden
geçirildikten
sonra gayet
kaliteli bir
görünüme
kavuşmuş.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.