Tofaş’a Müşteri Odaklılık Sertifikası!

Geçtiğimiz günlerde 1 Milyoncu Fiat Doblo’yu üreterek büyük bir başarının altına imza atan Tofaş, “Müşteri Başvurularının Ele Alınması Süreci” ile ilgili olarak ISO 10002 sertifikasına layık görüldü. 2009 yılında 3 milyonuncu aracını üretim bandından indiren ve İtalyan Fiat’ın dünya çapında üretim gerçekleştiren 170 adeti aşkın fabrikası içinde en kaliteli üretim gerçekleştiren merkezi olarak ön plana çıkan Tofaş’ın bir diğer başarısını ortaya koyan bu sertifikayla ilgili bir açıklama yapan Tofaş CEO’su Ali Pandır, kurum kültürü çalışmaları kapsamında “Müşteri Odaklılık” konusunda projeler gerçekleştirmeye devam ettiklerini ve bu konuların ele alınmasına büyük özen gösterdiklerini ifade etti.

Müşteri Odaklılık konusunda standart hale getirmeye çalıştıkları yöntemlerden birinin “Proaktif Müşteri Yönetimi” yaklaşımı olduğuna da dikkat çeken Pandır, “Proaktif Müşteri Yönetimi”nde amacımız çağrı merkezine gelen müşteri başvurularını değerlendirmek ve bu başvuruları hem şirket hem de teşkilatımız içinde ürün ve hizmetlerimizde iyileştirme sağlayacak biçimde kullanabileceğimiz yöntemleri geliştirmektir” dedi. Proje dahilinde müşterilerle doğrudan telefon görüşmeleri yapıp, müşteri forumlarına da katıldıklarını dile getiren Pandır, “Bu sayede müşterilerimiz kendilerine verdiğimiz önemi hissederlerken bizler de doğrudan onları dinleme şansına sahip oluyoruz” açıklamasını yaptı. ~Tofaş CEO’su Ali Pandır, Tofaş olarak bir süredir devam ettirip sonuçlandırdığı bir çalışma olan “müşteri başvurularının yönetimi ve müşteri görüşlerini şirket içinde değerlendirme” yaklaşımı ile ilgili uluslararası bir belge olan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti – Müşteri Başvurularının Ele Alınması Sertifikasını alarak Türkiye’de otomobil üreticileri, dünyada ise Fiat fabrikaları arasında bir ilke imza attıklarını da önemle vurguladı.

Not: Basın bülteninden
derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.