Bentley’den farkli bir dokunuş

Geçen yıl pazara sunulan kardeşi GT Coupe’nin izlerini taşıyan yeni Continental GTC, 2006 yılında ilk defa piyasaya sunulan önceki cabrio modelinin oldukça başarılı temeli üzerine inşa edildi. Bentley’in tasarım ve mühendislik ekipleri, kalite konusuna taviz vermeksizin ikonik Convertible’ı her yönüyle geliştirdiler.

İlk Continental GTC zarifken, yeni modelin daha keskin hatları ve agresif duruşu araca daha modern ve kaslı bir görünüm veriyor. Üretim aşamasında kullanılan en son teknolojiler, öndeki Bentley kanatlarının herhangi bir kaynak veya birleşme yerine gerek kalmadan üretilmesini sağlıyor ki, bu da araçta özel üretim bir karoser görünümü ve hissi yaratıyor. 20 inç jantlar artık standart donanımda yer alıyor. Yeni Bentley GTC’de bir ilk olarak farklı ve sportif duruşunu pekiştiren 21 inçlik üç jant seçeneği de isteğe bağlı olarak sunuluyor.

Dört kişilik lüks convertible yeni, daha da geniş ve görkemli, el yapımı ve yumuşak deri kaplamaların, şık ahşap dekorların, metal görünümlü kaplamaların ve uzun tüylü zemin döşemelerinin yer aldığı bir iç mekana sahip. Altısı renk kombinasyonu olmak üzere toplam 17 deri kaplama renk seçeneği bulunuyor. Bunlar, tamamı Bentley’in yetenekli ustaları tarafından imal edilen yedi farklı ahşaptan oluşan bir seri ile kombine ediliyor.

GTC’nin coupe-benzeri özellikleri de artırıldı: özel yapım kumaş tavan, mükemmel ses yalıtımı sağlayan akustik cam ve gövde altı panelleri ile tamamlandı.

Yeni GTC’nin iç mekanı; ilave arka bacak mesafesi, yeni eşya saklama bölmeleri ve Google Maps uyumlu gelişmiş uydu navigasyon sisteminin yer aldığı, dokunmatik ekranlı, 30GB’lık yeni multi-medya sistemiyle donatıldı. Sıra dışı ses üretimi için devrimsel nitelikli Naim for Bentley üst düzey ses / müzik sistemi, hava sıcaklığı ne olursa olsun konforlu bir üstü açık seyir için geliştirilen Bentley tasarımı boyun ısıtıcı gibi yenilikçi özelliklerle Bentley GTC ilericiliğini gösteriyor.

Önde ve arkada daha geniş iz mesafesi, daha keskin ve hıza duyarlı direksiyon, yeniden ayarlanmış süspansiyon ile sınıfının en heyecan verici sürüş keyfini sağlıyor. Virajlardan süratle çıkarken aracın dışa doğru kayma eğilimini azaltan ve “gaz pedalı idaresi” ile daha iyi bir çizgi ve davranış modülasyonu sağlayan, yeni 40:60 oranında arka ağırlıklı tork dağıtımı özelliğine sahip dört tekerlekten çekiş sistemi, seri araç kullanımı seven sürücülerin otomobilin çizgisini kontrol altında tutmasına ve dengeyi sağlamasına imkân veriyor.

Hiç olmadığı kadar hızlı vites değişimlerini mümkün kılan yeni QuickShift şanzıman, güçlendirilmiş 6.0 litre hacmindeki çift turboşarjlı W12 motor ile birlikte sunuluyor. 0-100 km/s hızlanmasını 4.8 saniyede tamamlayan aracın, motor gücü 560 PS’ten 575 PS’e çıkarıldı ve maksimum hızı 314 km/s. Önceki modele gore 70 kg toplam ağırlık tasarrufu sağlayan yeni GTC’nin maksimum torku 50 Nm daha artırılarak 700 Nm’ye ulaştı. FlexFuel özelliğine (Esnek yakıt) sahip yeni GTC, E85 biyo-yakıt, benzin veya ikisinin her türlü kombinasyonu ile çalışıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.