Gençliğinde Rallye-Escort hayali kuran Dierk, 1977’de
öğrenciyken yetersiz bütçesi nedeniyle gerçekle çabuk karşılaşmış:
Sportif Escort yerine ilk otomobili, 1971 model bir Citroen 2CV 4
olmuş. O günlerin Golf GTI veya Ford Escort’ları kadar “havalı”
olmasa da bu otomobil, sıra dışı olmasıyla yine de sempati kaynağı
olmuş. “Otomobillerin son serserisi” olarak gördüğü 2 CV, yavaş
yavaş meslektaşımızın vazgeçemediği bir yol arkadaşı haline gelmiş.
Hiçbir şeyi ziyan etmemesi, karoser parçalarının dakikalar içinde
değiştirilebilmesi, ilkel değil basit olması, A noktasından B noktasına
asla acele etmeden gitmesi ve sahibine azla da mutlu olmanın
mümkün olduğunu göstermesiyle birçok insanın sevgilisi olan 2 CV’yi
satmak zorunda kaldığı için üzülen Dierk, 1997 yılında kendisine bir
tane daha almış. O günden bu yana ayrılmaz bir ikili olduklarını
söyleyen meslektaşımız, bazen bizi en çok memnun edenin, en basit
değerler olduğunu asla unutmuyor.
Bir garip kuş
Bu minimal otomobil en hızlı meslektaşımızı bile yavaşlattı.
Yorum yazın