Genel

Kadınların Kendilerine En Yakın Hissettiği Otomobil Markası

“Kadın Tüketici Değerlendirmeleri Araştırması”

Kadınların %17’si kendisini Volkswagen markasına yakın hissediyor. Bunu %8’lik oranlarla Audi ve Opel takip ediyor. Renault diyenler %7 seviyesinde. BMW, Peugeot, Toyota ve Ford ise kadınların %6’sı tarafından yakın hissedilen markalar. Volkswagen diyenler çoğunlukla 25-44 yaş arası genç ve orta yaş grubu. Audi’yi kendine yakın hissedenlerin sayısı yaş ilerledikçe azalıyor. Renault’da ise, Audi’nin aksine, yaş ilerledikçe kendisine yakın hissedenlerin sayısı artıyor. Toyota’nın ise 25-44 yaş arası kişilerce ağırlıklı olarak benimsenmiş olması bir başka ayrıntı olarak göze çarpıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.

Yorum yazın

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.