Otomotiv Sektörünün Mega Trendleri

Continental olarak, 2015 yılına kadar dünya çapındaki otomobil üreticilerine yaklaşık 2,2 milyon acil fren sistemi sağlamayı planlıyoruz.”



Continental’in sürüş güvenliği anlayışının günümüzün sıkışık ve ağırlıklı olarak bireysel olan motorlu araç trafiğinde insan yaşamının korunmasına odaklandığını vurgulayan Continental’in CEO’su Dr. Elmar Degenhart; “Dünya Sağlık Örgütünün (WHO) verilerine göre, geçtiğimiz yıl dünyada trafik kazalarında 1,2 milyon insan hayatını kaybetti. Bu da her gün trafik kazaları sonucu ölenlerin sayısının kabaca 3.300 olduğunu gösteriyor. Öte yandan bu kazalarda 50 milyon insan yaralanmış. Continental, bu soruna çare olmak üzere, trafik kazalarını ve bu kazaların ölümcül sonuçlarını tamamen önlemeye yönelik ürünler ve çözümler geliştiriyor. Aktif güvenlik sistemlerine yeni modüller ekliyoruz. Örneğin stereo kamera aracılığıyla kazaların önlenmesine veya en azından sonuçlarının hafifletilmesine katkıda bulunuyoruz. Continental olarak, 2015 yılına kadar, dünya çapındaki otomobil üreticilerine yaklaşık 2,2 milyon acil fren sistemi sağlamayı planlıyoruz” dedi.

Çevre mega trendi – “Temiz Güç ” vizyonu

“Turbo şarjlı motorlar ve doğrudan enjeksiyon sistemlerinden oluşan sistem çözümlerimiz, standart benzinli motorlara göre yüzde 12 ila 35 yakıt tasarrufu sağlıyor. Yeni ContiEcoContact 5 lastikler ile de otomobillerin trafikte harcadığı yakıt yüzde 3’e varan oranlarda azalıyor.”

Fosil yakıt rezervlerinin giderek azaldığını ve dolayısıyla kaynakların ele alınmasında sürdürülebilir bir yaklaşım benimsenmesi gerektiğini belirten Dr. Elmar Degenhart; “Emisyonları daha da fazla önlemek ve yakıt verimi daha yüksek bir yanma elde etmek üzere, dizel ve benzin motorlarımızın enjeksiyon sistemlerini optimize ettik. Turbo şarjlı motorlar ve doğrudan enjeksiyon sistemlerinden oluşan sistem çözümlerimiz, standart benzinli motorlara göre yüzde 12 ila 35 yakıt tasarrufu sağlıyor. Dizel motorlarda ise ileri teknolojili enjeksiyon sistemleriyle bir araya gelen küçültme ve ısı yönetimi, tüketimi yüzde 10 azaltacak bir potansiyel taşıyor. Azot oksit son işlem sistemlerimiz, tasarruf oranını yüzde 4 artırabiliyor. Hepsi birlikte göz önünde bulundurulduğunda, dizel motorlarda da yüzde 25’e varan tasarruf sağlamak mümkün” dedi.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.