Peugeot ve Pierre Hardy farkli bir araç

Peugeot HX1 tamamen değişken bir konsept araç

Far yapısı ve kaputa işlenen logo ile Peugeot HX1 tamamen Peugeot markasının özgün estetik kodlarıyla tasarlandı. Çizgiler şık, canlı ve asil. İleri atılmaya hazır bir görünüm sergileyen bu model hareket halindeki estetiği canlandırıyor. Aerodinamik yapısını iyileştirmek üzere, araç büyük hızla şekil değiştiriyor, 100 km/s’in üstünde havanın üzerinde kaydığı düz bir yüzey elde etmek amacıyla aracın arka ucunda bir rüzgarlık kullanılıyor.

Bu alçak tek hacimlinin zıt açılan dört kapısı, zemine yakın iki bölge halinde geliştirilmiş bir yaşam alanına giriş sağlıyor. Önde konsantre ve sportif sürüş mahalli ile arkada lüks ve rahatlatıcı bir oturma alanının ince zevkli birleşimi göze çarpıyor. Yarı parlak metal giydirmeler, dijital göstergelerle donatılmış olan ön bölüm yüksek sürüş keyfi verecek şekilde düzenlendi. Fütürist bir limuzine layık arka bölüm ise mat beyaz deri koltuklar, Ledlerin yer aldığı doğal meşe kaplamalı zemin, mini bar ve aynı zamanda bir kahve makinesi ile donatıldı. İhtiyaç durumunda, önde iç içe geçen iki katlanır koltuk aracın dört koltuktan altı koltuklu konfigürasyona geçmesine olanak veriyor. Hibrid Peugeot HX1 bunu en küçük detaylarına kadar melez yapısıyla ön plana çıkarıyor.

Konsept ayakkabı HX1 : İkisi bir arada


Araçla ilgili estetik ve tasarım araştırmaları, Pierre Hardy’ye dönüşüm geçiren « ikisi bir arada » ayakkabı kavramı için esin kaynağı oluşturdu. Yumuşak deriden hafif ve rahat bir sürüş babeti, sokakta da giyilebilen bir bota veya akşam olduğunda karbon elyaf tabanlık ve topuklu bir sandalete dönüştürülerek örneğin bir kokteyl ayakkabısı olarak kullanılabiliyor.
Peugeot araştırma merkezlerinde sürdürülen öncü teknolojik araştırmalar, ayakkabı sektörü bile henüz buna izin vermezken Pierre Hardy’nin bu fütürist tek gövdeli ayakkabı kavramını geliştirmesini sağladı. Babet için siyah, sandalet için krom olarak düşünülen renkler konsept aracın sürücü bölümünün renk tonlarını aynen taşıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.