Yarışçı Subaru WRX Concept

Otomobil sporları denilince akla ilk gelen model olan Subaru WRX, markanın en köklü tarihe sahip sporcusu unvanını taşıyor. Subaru WRX, ünlü simetrik sürekli dört çeker (Symmetrical AWD) sistemi ve güçlü turbo motor kombinasyonu sayesinde tüm sürücülerin otomobili tam anlamı ile kontrol edebilmesi ve sürüş zevkinin doruğa çıkmasını sağlamasıyla ünlü.

İlk kez New York Otomobil Fuarı’nda gün yüzüne çıkan Yeni nesil Subaru WRX konsept, öncelikle WRX geleneklerine göndermeler yapan bir tasarım diline sahip. Efsanevi “WR Blue Pearl III” rengi ve Floresan Sarı detaylar konseptin gerçek bir WRX olduğunu ispat eden unsurların başında geliyor. Floresan Sarı detaylar, ön ızgara üzerindeki WRX rozeti, fren kaliperleri ve egzoz sonlandırıcı aracın tasarımında vurgulayıcı unsurlar olarak yeni konseptte yer alıyor.

Ön tasarım derinliği istikrarlı bir duruş ile WRX’e saldırgan bir ifade sağlıyor. Yeni şahin gözü far grubu Subaru ailesinin tasarım mirasını entegre ederken, üç boyutlu örgü desenleri ile bilinen altıgen ızgara, Subaru‘nun sportif doğasını gösteriyor. Daha alçakta konumlandırılmış gövde tasarımı araca güçlü bir duruş sağlıyor. Şişkin çamurluklar güçlü motorun performansını hissettiriyor. Motor kaputundaki büyük havalandırma girişi WRX’in geleneksel detaylarından bir başkası. Arka tasarım ön ızgaradan gelen altıgen tasarım motifi yankıları ve aynı zamanda bir arka spoyler gibi davranan kavisli bagaj kapağı ile şekilleniyor.

VIZIV konseptten tanıdığımız arka far grubu

VIZIV konseptten tanıdık olan arka far grubu Subaru’nun yeni tasarım dilinin bir WRX’e yansımasını oluşturuyor. Agresif arka difüzör aracın aerodinamik yapısını sağlamlaştırırken dört egzoz çıkışı WRX’e sportif bir bitiş sağlıyor.

245/40ZR20 özel bir tasarım Dunlop lastiği ve tek parça dövme metal jantlar yere sağlam basmayı garanti ediyor. Tamamen sportif bir sedan olarak tasarlanan WRX Konsept ölçüleri ile orta sınıf sınırlarını zorluyor. (Uzunluk x Genişlik x Yükseklik): (4.520 X 1.890 X 1.390 mm), Dingil mesafesi: (2.760 mm).

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.